דאג לימן מול פול ו.ס. אנדרסון: שני סרטי "שלושת המוסקיטרים"


מימין לשמאל: כריסטוף וולץ, לוגאן לרמן, מילה ג'ובוביץ', מדס מיקלסן

הבמאי דאג לימן ("ג'אמפר") יעבד את הסיפור הקלאסי של אלכסנדר דיומא, "שלושת המוסקיטרים", עבור אולפני האחים וורנר. אמנם השיחות התקיימו כבר למעלה מחודש, אך כעת האולפנים מריצים את הפרויקט בזריזות עם כוונה להתחיל בהפקה כבר בסתיו. מדובר בעיבוד מהסוג שעשה גאי ריצ'י ל"שרלוק הולמס".

אמנם האחים וורנר מתקדמים עכשיו מהר עם הפרויקט, אבל אולפני סאמיט והבמאי פול ו.ס. אנדרסון עברו כבר את שלב הליהוק לסרט שלהם המבוסס על אותו הסיפור (אך שני הפרויקטים נטולי קשר). הפרויקט של אנדרסון יצטלם בתלת מימד, וליהק זה עתה את זוכה האוסקר כריסטוף וולץ ("ממזרים חסרי כבוד"), לוגאן לרמן ("פרסי ג'קסון וגנב הברק"), ריי סטיבנסון ("הנבחר"), מילה ג'ובוביץ' ("האויב שבפנים" ואישתו של אנדרסון), לוק אוונס ("התנגשות הטיטאנים"), ומדס מיקלסן ("התנגשות הטיטאנים").

שמו של הסיפור 'שלושת המוסקיטרים' נובע משלושת הגיבורים – אתוס, פורטוס ואראמיס – בשירות בית המלוכה הצרפתי, שאליהם חובר סייף צעיר בשם דרטניאן בניסיון להפיל את משטר הרשע של השליט בפועל, החשמן רישלייה. וולץ יגלם בגרסה של אנדרסון את החשמן רישלייה, לוגאן את דרטניאן, סטיבנסון את פורטוס, אוונס את אראמיס, מיקלסן את הרוזן רושפור, וג'ובוביץ' את המרגלת ליידי וינטר.

הגרסה של אנדרסון מיועדת להתחיל צילומים בספטמבר הקרוב.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?