HOT מישרת קו בתחום הסדרות: חתמה על הסכם עם האחים וורנר

HOT מישרת קו עם yes בתחום הסדרות, וחתמה על עסקת חבילה אסטרטגית עם "האחים וורנר" לשידורן של סדרות רכש מביתם. במרכז הרכישות אפשר למצוא סדרת על חייזרים וסדרה על ערפדים, ושתי סדרות עם כוכבי "כולם אוהבים את ריימונד": ריי רומנו ופטרישיה היטון (דברה).

לסדרת החייזרים "וי" שרכשה הוט יש אמנם קונספט יפה, אבל בדיוק כמו "פלאש פורוורד" שרכשה יס, גם היא נהרסת בידי שחקנים גרועים (בראשם אליזבת' מיטשל, ג'ולייט מ"אבודים"). עלילתה מספרת על חייזרים שמגיעים לכדור הארץ במסווה של שלום, אך קבוצת בני אנוש מגלה כי הכל תרמית ומטרתם האמיתית של החייזרים (V כמו Visitors – מבקרים) היא להשתלט על הכוכב ולהשמיד את המין האנושי.

סדרת הערפדים "The Vampire Diaries" היא התשובה הצעירה ל"דם אמיתי" בדרכם של "אחת שיודעת" ו-"90210". הסדרה הקומית עם ריי רומנו, "Men of Certain Age", מגוללת את סיפורם של שלושה חברים המתמודדים איש-איש בדרכו עם גיל המעבר. "The Middle" הקומית עם פטרישה היטון וניל פיין (השרת מ"סקראבס") מספרת על משפחה מוזרה מאינדיאנה. ו-"Human Target" היא הרכש מז'אנר האקשן, של מאבטח ששם עצמו כמטרה אנושית במקום לקוחותיו.

"עסקת הרכש החדשה מול אולפני וורנר ממשיכה למצב את HOT כפלטפורמה המובילה והאיכותית ביותר של שידורי סדרות הרכש בישראל," אמר יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן והרגולציה ב-HOT. לעניות דעתי, יש להם עוד דרך ארוכה לפני שמתחת למילים הללו יהיה בסיס.

יאקוזה

"פלאש פורוורד" משחק גרוע? אין לי מושג מאיפה הבאתם את זה, דווקא שם יש שחקנים מצוינים, הסדרה נפלה בגלל ירידה ברייטינג.

גלאור פרייפלד

צ'ארלי מאבודים מצוין שם

אלי שגב

לדעתי ג'וזף פיינס הוא אחד השחקנים הגרועים ביותר שהמסך הקטן ראה…

Gillian

לא מובן מדוע האתר הנ"ל תמיד נותן לכתבים בלתי מיומנים שאינם מתמצאים בנושא עליו הם כותבים, לכתוב. ואתם עוד קוראים לעצמכם "מסד נתונים" – נו, לפחות אף אחד לא יאשים אתכם בחוסר הומור.

יאקוזה

ג'וזף פיינס משחק מצויין, אני לא מבין מה הבעיה איתו, לפחות בפלאש פורווד.
אתה בטוח שצפית בסדרה? במלואה?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?