"התנגשות הטיטאנים 2" יוצא לדרך

סאם וורת'ינגטון. מתוך התנגשות הטיטאנים.

סאם וורת'ינגטון. מתוך התנגשות הטיטאנים.

אולפני האחים וורנר שכרו שני תסריטאים לכתוב את "התנגשות הטיטאנים 2": דיויד לזלי ג'ונסון (שסרטו היחיד עד כה לא הופץ רשמית בארץ למיטב ידיעתנו) ודן מזיאו (סרט ביכורים). מרבית השחקנים המוביל שזכה להישאר בחיים צפוי לשוב לסרט ההמשך, כולל סאם וורת'ינגטון לתפקיד הראשי של פרסאוס. יחד עם זאת, וכנראה לטובה, במאי הסרט הראשון, לואיס לטרייר, הודיע כבר כי הוא מוותר על בימוי סרט ההמשך.

"התנגשות הטיטאנים" הראשון אמנם לא היה הצלחה מסחררת בארה"ב, כשגרף בסך כל זמן הריצה שלו באקרנים שם כ-161 מיליון דולרים, אבל מחוצה לה הוא דווקא הצליח לא רע וגרף כמעט כפול: 325 מיליון דולרים. אם מסתכלים במבט אנליטי על הסרט, הוא דווקא לא כזה רע. אבל לדעתי אנשים התרגזו שלא קיבלו תמורה מספקת למחיר הגבוה של כרטיס התלת מימד ששילמו (מה שתרם רבות לרווחים הכן משמעותיים יחסית), וזה קילקל לו את כל הריצה באקרנים. הפעם, מבטיחים הוורנרים, הסרט יצולם בתלת מימד, ולא יעבור הסבה.

שיוכים: חדשות סרטים

לי דווקא נראה שאנשים התרגזו בכלל בגלל שהסרט ממש מפגר, ובגלל שהעלילה טיפשית, שנראה כי נכתבה ע"י האנשים שהביאו לנו את טלטאביז – והעובדה שלא היה תלת מימד, למרות ששילמנו – זה כבר היה בונוס!

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?