סופי: אנדרו גארפילד הוא "ספיידר-מן" החדש

אנדרו גארפילדהשחקן אנדרו גארפילד ("מופע הפלאים של דוקטור פרנסוס") נבחר לגלם את פיטר פרקר וספיידר-מן, בעיבוד החדש לסדרה, שכרגע נקרא "ספיידר-מן 4". במירוץ לתפקיד, גארפילד גבר על ג'יימי בל ("התנגדות"), ג'וש האצ'רסון ("מסע אל בטן האדמה"), אלדן ארנהייך (סרטיו לא הגיעו ארצה), פרנק דיליין ("הארי פוטר והנסיך חצוי-הדם"), אהרון ג'ונסון ("קיק אס") ואנטון ילצ'ין ("שליחות קטלנית 4"). ג'ונסון וילצ'ין היו אגב מתמודדים מובילים על התפקיד, אך הופעותיו המוערכות של גארפילד בסרטים כמו "כאריות לכבשים", וריבוי הפרויקטים שלו עם אולפני סוני (בינהם גם הסרט המדובר "הרשת החברתית" על פייסבוק ומארק צוקרברג), כנראה זיכו אותו בהובלה ובסופו של דבר בבחירה.

הבמאי מארק ווב מסר כי "אמנם שמו אולי חדש לרבים, אלו המכירים את עבודתו של השחקן הצעיר הזה מבינים את כישוריו יוצאי הדופן. יש בו שילוב נדיר של חכמה, שנינות ואנושיות. זכרו את מילותי: אתם תאהבו את אנדרו גארפילד בתור פיטר פרקר."

גארפילד יחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-27. ניקי פינק מדווחת כי הוא ישתכר על "ספיידר-מן 4" ב-500 אלף דולרים, על הסרט הבא בסדרה המחודשת במיליון דולרים, ועל הסרט השלישי שיבוא ב-2 מיליון דולרים. הסרט הראשון יעלה בתלת מימד ב-3 ביולי, 2012.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?