שוברי קופות 05.07.10: "ליקוי חמה" פותח יפה אך מאכזב: לא עקף את "ירח חדש"

קריסטן סטוארט עם רוברט פטינסון. מתוך דמדומים 3: ליקוי חמה.

קריסטן סטוארט עם רוברט פטינסון. מתוך דמדומים 3: ליקוי חמה.

"דמדומים 3: ליקוי חמה" התמקם כצפוי בפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע הראשון שלו באקרנים בארה"ב, אך לא הצליח לעקוף את קודמו, "דמדומים 2: ירח חדש", באף קטגוריה שטרם נכבשה בקופות. השיא היחיד שכבש הפרק השלישי היה רווחי יום ד' כיום הבכורה בארה"ב, כשגרף 68.53 מיליון דולרים מול 62.02 המיליון של "רובוטריקים 2" ("ליקוי" גם שבר את שיא בתי הקולנוע בהם הוקרן סרט בארה"ב, אבל זה היה עוד ידוע בטרם סוף השבוע). מאידך, בריצה של שלושה ימים ראשונים באקרנים, "ירח חדש" פתח בנובמבר האחרון עם 142.8 מיליון דולרים, בעוד "ליקוי חמה" הסתפק ב-121.2 מיליון בלבד. בתוך חמישה ימים גרף הפרק השני 164.7 מיליון, בעוד הפרק השלישי גרף 161.7 מיליון בלבד.

נשוב להביט בשלושה הימים הסטנדרטים של סוף השבוע (ו'-א'). "ליקוי חמה" גרף בשלושה ימים אלה 69 מיליון דולרים על פי הערכות, ותפס כאמור את המקום הראשון בטבלה. "איירבנדר: אווטאר – כשף האויר האחרון" הפתיע וגרף בימים אלה 40.7 מיליון דולרים (סה"כ מיום חמישי בו פתח: 57 מיליון). זהו אמנם לא סרטו הקופתי ביותר של הבמאי מ. נייט שאמאלאן (בכובע הזה מחזיק "סיינס"), אך בהחלט אפשר להכתיר זאת כשובו לקופות. "צעצוע של סיפור 3" גרף עוד 30.2 מיליון דולרים בסוף השבוע השלישי שלו, וסך כל הצבירה שלו עד כה עומדת על 289 מיליון. "מגודלים" גרף עוד 18 מיליון, וסך כל רווחיו עומדים על 77 מיליון דולרים בשבועיים. "כמו יום ולילה" לא כזה בר מזל: גרף רק עוד 10 מיליון דולרים בשבוע השני שלו, שהביאו אותו לכדי 45.5 מיליון דולרים בלבד בשבועיים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] בראשNRG מעריבשוברי קופות: "דמדומים 3" וכל השארוואלה!שוברי קופות 05.07.10: "ליקוי חמה" פותח יפה אך מאכזב: לא …אידיבי (בלוג)כל 5 הכתבות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?