מיקי רוזנטל עוזב את "השבוע" בערוץ 10

מיקי רוזנטלהעיתונאי מיקי רוזנטל עוזב את תפקיד הגשת מהדורת יום השישי של ערוץ 10, "השבוע", אחרי פחות מארבעה חודשים בלבד. רוזנטל הביע אי נוחות מהתפקיד, וביקש לחזור לעבודת תחקיר ב'פרופיל גבוה': "הבנתי שחליפות זה לא בשבילי. אני מרגיש הרבה יותר נוח בשטח," הוא אמר.

ערוץ 10 כיוון בזמנו את רוזנטל הקשוח שעוד נהנה מפרסים ותשומת לב על סרט התחקיר שלו, "שיטת השקשוקה", להיות המתחרה שלהם ליאיר לפיד שפשוט נחמד ולא מזיק. אני דווקא חיבבתי את רוזנטל בחליפה וחשבתי שהוא השתלט היטב על המהדורה, אך עם זאת שאר הקהל בארץ לא התלהב, והתוכנית גרפה אחוזי רייטינג נמוכים מאד (בין 3 ל-6 אחוזים), כאשר לא אחת הובסה בידי המהדורה של הערוץ הראשון, וכמובן שתמיד בידי המהדורה של ערוץ 2.

"רוזנטל ישאר בכל מקרה בחדשות 10," מסרו מטעם חברת החדשות של הערוץ, "וימשיך בתחום ההתמחות שלו: תחקירי שטח בפרופיל גבוה."

יעל

שלום רב,

נודע לי היום שמיקי רוזנטל עוזב את הנחיית החדשות והצטערתי על כך מאד.
מאז שהחל בהנחיית החדשות התחלנו,בעלי ואני, לצפות בתוכניותיו באדיקות. נכון הוא לא מעונב אבל הוא מביא רוח חדשה ומרעננת שבעיני חשובה הרבה יותר. הדיבור הישיר שלו אמיתי וישר ונקי מחנופה. חבל שקול שונה כל-כך ואחר ובעיקר חשוב נאלץ להיכנע לשורת הרייטינג.
תודה שהצלחת ולו לתקופה קצרה להראות שאפשר להביא תחקירים ולטפל בנושאים בדרך אמיתית. חבל מאד שאתה עוזב ונמשיך לעקוב אחריך בעבודתך המעניינת והחשובה!
שוב תודה,
יעל

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?