קדימונים חדשים: "משחק הוגן", "ברבור שחור", "הפוקר'ס הקטנים" ועוד

הרבה קדימונים התרוצצו השבוע ברשת, והגיע שוב הזמן לאגד אותם באחד: המותחן "משחק הוגן" (ש.ל.ר, Fair Game) של דאג לימן ובכיכובם של נעמי ווטס, שון פן – עם הופעה של לירז צ'רכי הישראלית, התחדש בקדימון טרי-טרי. גם סרטו המדובר של דארן ארונופסקי, "ברבור שחור", אשר יפתח את פסטיבל ונציה 2010 בחודש הבא, התחדש בקדימון ראשון.

ז'אנר האימה התחדש השבוע גם הוא: הסרט "את נשמתי תיקח" (ש.ל.ר, My Soul to Take) של ווס קרייבן והסרט "ההיעלמות ברחוב השביעי" (ש.ל.ר, Vanishing on 7th Street) בכיכובו של היידן כריסטנסן, התחדשו בקדימון. גם מותחן המפלצות דל התקציב שנקרא בפשטות "מפלצות" (ש.ל.ר, Monsters), התחדש בקדימון וממה שאפשר לראות בו כמו גם להעריך מעלויות הסרט (כ-100 אלף דולרים בלבד על פי הערכות), כנראה מדובר בסרט סטייל "קלוברפילד".

סרט הקומדיה השלישי בסדרת "פגוש", "הפוקר'ס הקטנים" (ש.ל.ר, Little Fockers), התחדש בקדימון בין-לאומי וגם "אני עוד פה" (ש.ל.ר, I'm Still Here), סרטו התיעודי של קייסי אפלק אודות גיסו, השחקן חואקין פיניקס שהודיע ב-2008 שהוא פורש מתחום המשחק ועובר לראפ. הספקנים דאז כנראה שבעי רצון עכשיו משאפשר להניח כי הכל היה בדיחה ובאזז (מוצלח) סביב הסרט הזה.

הקדימונים החדשים:

"משחק הוגן" (ש.ל.ר, Fair Game)

"ברבור שחור"

"מפלצות" (ש.ל.ר, Monsters)

"אני עוד פה" (ש.ל.ר, I'm Still Here)

"ג'וני הנחמד" (ש.ל.ר, Nice Guy Johnny) של אדוארד ברנס

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?