סופי: "הבורר 3" חוזרת בסוף אוקטובר

משה איבגי. מתוך הבורר.

משה איבגי. מתוך הבורר.

הוט הכריזה סוף סוף על התאריך הסופי לעלית העונה השלישית של דרמת הפשע הישראלית "הבורר", והוא ה-26 באוקטובר, באיחור של שנה וחצי אחרי סיום העונה השניה. "הבורר" הפכה כבר מזמן להיות סדרת קאלט מקומית, ואף שברה את שיאי הצפיה של HOT VOD עם כ-6 מיליון הזמנות.

"הבורר 3" תמשיך לעסוק בסוגיה המרכזית של העונות הקודמות: מה משפיע על גורלנו יותר, הגנים שלנו, או הסביבה בה גדלנו, ויותר מכך מה יותר חזק – קשרי משפחה, ויהיו בעיתיים ככל שיהיו – או חברות שנרכשת במהלך החיים. אחרי שבעונה הראשונה נדב פלדמן (יהודה לוי) גילה את מוצאו האמיתי כבן אבוד לבורר בעולם התחתון (משה איבגי), ובעונה השניה הבורר ונדב למדו להכיר אחד את השני כשהבורר "המת" הסתתר בביתו של נדב, הפעם הצופים יגלו יחד עם הבורר, גילה, אבי הטחול, האחים קובלובה ונדב, מי יהיה זה שירש את האימפריה של ברוך אסולין: הבן חמום המוח, אבי הטחול (שלומי קוריאט), או הבן השקול שצץ משום מקום, נדב.

אל הקאסט החוזר של "הבורר 3" יחברו דמויות חדשות, בין היתר בגילומם של יעקב כהן, עידו מוסרי, רמי הויברגר, אורלי זילברשץ, גאלה קוגן, דני שטג, חן יאני ואפילו שלומי סרנגה.

אגב, הסדרה עולה פחות או יותר במקביל לדרמת הפשע החדשה של yes, "בלו נטלי" (31 באוקטובר), בכיכובו של צביקה הדר המספרת על תעשית המין והמסחר בנשים בישראל.

מיכל אנגל

היי אלי. האם ידוע לך תאריך מדויק ? אומנם אני עוזרת הבמאי הראשונה של הסידרה , אך עדיין אין פרומואים ואין לי מידע מוקדם….

אלי שגב

כןכן, כתוב במאמר: 26 באוקטובר 🙂

מיכל

מה קורה עם הפרומואים אם כך ????? לפני כל סידרה מפוצצים אותנו איתם שבועות מראש ואילו הפעם – נאדה…..

יאקוזה

אני דווקא צפיתי בפרומו מאוד נחמד ודי ארוך לסדרה. הפרומו מופיע בערוץ 3 ומסתובב חזק ברשת האינטרנט.

מיכל

נרגעתי יאקוזה….אך טרם נשזפתי למרות שיטוטי למטרה זו בערוץ 3 !!!!!

אלי שגב

יש קדימון כאן באתר:
http://www.edb.co.il/title/t0000823/video/

מיכל

יודעת אלי. תודה !!!!! חיפשתי בערוצי הוט לטובת אלה שלא משוטטים ברחבי האינטרנט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?