טושיבה חשפה טלויזית תלת מימד נטולת משקפים

טושיבה חשפה היום (ב') שני דגמים של טלויזיות תלת מימדיות שאינן דורשות מהצופים להרכיב משקפים מיוחדים. שמועות על נסיונה של טושיבה להסיר את המכשול המעצבן (ומכהה-המסך) שמהוות המשקפים בצפיה בתכנים תלת מימדיים החלו לצוץ עוד באוגוסט, אבל עכשיו הגיעה ההודעה הרשמית מהחברה שמתכננת להוציא את המסכים למכירה מסחרית עד סוף השנה הנוכחית ביפן. התוכנית לשיווק כלל עולמי טרם נחשפה. פרטים אחרי התמונה…

הטלוויזיה התלת מימדית נטולת המשקפיים היעודיים של טושיבה.
הטלויזיה התלת מימדית נטולת המשקפיים היעודיים של טושיבה.

הדגם הראשון של הטלויזיה התלת מימדית נטולת המשקפים נקרא Regza 20GL1 וגודלו 20 אינץ' של מסך LCD שטוח עם רזולוציה של 1,280 על 720 (יחס 16:9). על הצופים לשבת בטווח של 40 מעלות ממרכז קדמת המסך ובמרחק של כמעט מטר ממנו על מנת לספוג את החויה. הגדם השני נקרא Regza 12GL1 וגודלו 12 אינץ' של מסך LCD שטוח עם רזולוציה של 466 על 350. טווח המעלות זהה גם למסך ה-12 אינצ'ים, אבל מומלץ לשבת במרחק של כחצי מטר ממנו.

אמנם מדובר בדגם הראשון לטלויזיה תלת מימדית נטולת משקפים שנחשף אי פעם, טושיבה היא שחקנית מרכזית בסצינת הטלויזיות התלת מימדיות שכן דורשות משקפים כיום עם דגמים בגודל 40 ו-55 אינצ'ים. בחברה מסרו כי הגדלים הקטנים של הטלויזיות נטולות המשקפים הם הכרחיים כרגע כדי להציג תמונה טובה.

מכירות הטלויזיות החדשות מיועדות להחל כאמור עוד השנה ביפן בלבד, במחיר של 2,900 דולרים ל-20 אינץ', ו-1,400 דולרים ל-12 אינץ'.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?