זאק סניידר יביים את "סופרמן"

זאק סניידרבמאי "300" ו"השומרים", זאק סניידר, יביים את הגלגול החדש של "סופרמן". העסקה עוד לא חתומה, אך לכשהכל יסגר, יעבוד סניידר בצמוד לכריסטופר נולן ("האביר האפל") שמפקח על כל הפרויקט.

בחירתו של סניידר אינה מהלך ברור מאליו, לאור ההצלחה המידתית שהביא לאולני האחים וורנר עם הסרטים האחרונים שלו. שני הפרויקטים האחרונים שלו היו יקרים מאד, ולא הצליחו להחזיר את ההשקעה בארה"ב (כמובן שאם מחברים את הרווחים מחוץ לארה"ב ומ-DVD הכל מסתדר). "אגדה עם כנפיים: השומרים של גאהול" שעכשיו בקולנוע עלה 80 מיליון דולרים, ופתח עם 16 מיליון בלבד בקופות; "השומרים" עלה 130 מיליון דולרים, אך פתח עם 55 מיליון (כאשר הסרט לפניו ברזומה של סניידר, "300", פתח עם 70 מיליון) וצבר בסך כל זמן הריצה שלו בארה"ב כ-107 מיליון דולרים.

מול סניידר התמודדו במירוץ לתפקיד הבימוי במאים מוכשרים, בינהם דארן ארונופסקי ("המתאבק"), שגם הנביט שמועות על אפשרות כי כוכבת "ברבור שחור" שלו, נטלי פורטמן, תגלם את לויס ליין אם יבחר. עוד היו במירוץ גם רוברט זמקיס ("רוחות חג המולד"), טוני סקוט ("דז'ה וו"), מאט ריבס ("קלוברפילד") ובן אפלק ("גנב עירוני").

סרט חדש בסדרת "סופרמן" יהיה הפעם השלישית שמנסים את הגיבור החייזרי בקולנוע (ראשונה עם "סופרמן" ב-1978 ושניה עם "סופרמן חוזר" ב-2006). הסרט נחשב בעדיפות עליונה עבור אולפני האחים וורנר, גם משום שהם מנסים להשיב מלחמה להצלחה העצומה של גיבורי העל מבית מארוול (החברה המתחרה ל-DC של וורנר); וגם משום שאם הפרויקט לא יצא לדרך עד 2011, הם כנראה יאבדו את הזיכיון לדמות הותיקה.

התסריטאי דיויד ס. גויר ("האביר האפל") כותב בימים אלו את התסריט של "סופרמן" החדש. על פי השמועות, הרשע המרכזי בסרט יהיה הגנרל זוד, שאגב, גם הופיע בשני הסרטים הראשונים בסדרת "סופרמן" הראשונה.

סניידר עוד עובד בימים אלו על סרטו הבא, "סאקר פאנץ'" (ש.ל.ר, Sucker Punch). האחים וורנר מתכננים לצאת עם "סופרמן" החדש ב-2012.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

אוי ואבוי..

לעומת זאת, פיטר ג'קסון יביים את ההוביט.

אלי שגב

אפשר לומר "לפחות" כריסטופר נולן מפקח… אולי זה יעשה משהו מקורי לבמאי שכבר מזמן לא מקורי…

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?