החרם על "ההוביט" הוסר; ההפקה מתחילה ושמות שחקנים מתחילים לצוץ

מרטין פרימןאיגודי השחקנים הניו-זילנדים וחבריהם הסירו את החרם מעל "ההוביט", אך בזאת לא תם המאבק. במאי, תסריטאי ומפיק הפרויקט המפוצל לשני סרטים, פיטר ג'קסון, מסר כי אין זה אומר שההפקה בהכרח תיערך כעת בניו זילנד, כמתוכנן. מסתבר שאולפני האחים וורנר וניו ליין די נבהלו מהאירוע כולו, ועדין בוחנים אפשרות לעקור את ההפקה למדינה אחרת (או פשוט מנסים להוזיל עלויות ומסים באיומים מעודנים על ניו זילנד).

על כל פנים, הסרט מתחיל לגבש פנים: אל מרטין פרימן ("מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" ובתמונה משמאל) שכבר היה מיועד לתפקיד בילבו באגינס הצעיר מזה זמן מה, יצטרפו ריצ'ארד ארמיטראג' ("קפטן אמריקה") בתור ת'ורין אוקנשילד, מנהיג קבוצת הגמדים שיוצאת להחזיר לממלכתם את השליטה על הר הבודדים; איידן טרנר ("להיות אנושי") ורוב קזינסקי (שחקן טלויזיה שסדרותיו לא עלו בארץ) יגלמו את קילי ופילי (בהתאמה), חברי קבוצת הגמדים; ג'ון קאלן ("פאואר ריינג'רס") יגלם את אוין; סטפן האנטר ("אול סיינטס") את במבור; ומארק האדלו ("קינג קונג") ידלם את דורי.

עלילת "ההוביט" עוסקת בהרפתקאותיו של בילבו באגינס (פרימן כאמור) ומציאתה של הטבעת שהפכה למרכז הכובד של סרטי "שר הטבעות". שחקני טרילוגית השר לא צפוים לחזור בשלב זה לאף אחד מתפקידיהם, למרות שאיאן מק'לן סיפר בעבר כי שוחחו איתו על הנושא.

צילומי הסרט יחלו בפברואר 2011.

שיוכים: חדשות סרטים
אליעד

דווקא אמרו שאיאן מק'לן יחזור כגנדלף, ושלמייקל פאסבנדר גם יהיה תפקיד, כך שיהיו שני מגנטואים בסרט.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?