סטיבן שפילברג יביים את "רובופוקליפסה"

רובוקליפסהסטיבן שפילברג התחייב לביים את הדרמה העתידנית "רובופוקליפסה" "רובוקליפסה" (ש.ל.ר, Robopocalypse) על פי ספרו של דניאל ה. ווילסון באותו השם (טרם הופץ בארה"ב, ולא תורגם לעברית למיטב ידיעתנו). דרו גודאר ("קלוברפילד") עיבד את הספר לתסריט.

"רובופוקליפסה ממחיש סיפור דימיוני של התקוממות רובוטית כנגד המין האנושי," מסר משנה נשיא דרים-וורקס, מארק סוריאן. "זה פרויקט שהגבנו לו בחיוב מיד ועם הבימוי של סטיבן שפילברג ידענו שהוא בידיים הטובות ביותר על מנת להביאו לקהלים מסביב לעולם."

שפילברג מתכננן להתחיל את צילומי "רובופוקליפסה" בינואר 2012, עם כוונה לצאת לאקרנים ב-2013. בינתים, הוא עסוק בפוסט פרודקשן של "הרפתקאותיו של טינטין: סודו של חד הקרן" (ש.ל.ר, The Adventures of Tintin: Secret of the Unicorn) ושל "סוס מלחמה" (ש.ל.ר, War Horse). "טין טין" מיועד לאקרנים בשלהי דצמבר 2011, ואילו "סוס מלחמה" יעלה על המסכים חמישה ימים מאוחר יותר, בתחילת ינואר 2012 (אצלנו דווקא יהיה הפוך, כמו שזה נראה עכשיו).

שיוכים: חדשות סרטים
דניאל

אז רובוקליפסה או רובופוקליפסה? כי תרגמתם את Robopocalypse לרובוקליפסה על דעת עצמכם, אבל רובוקליפסה זה שם שכבר קיים ותפוס על ידי משחק נינטנדו.

http://en.wikipedia.org/wiki/Robocalypse

אלי שגב

שיניתי, תודה 🙂

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?