הוכרזה תחרות לסרטונים כיצד תיראה ירושלים ב-2111

הוכרזה תחרות בין-לאומית של סרטונים מדע בדיוניים לתיאור ירושלים בעוד 100 שנה, בהשראת סיפורו של פדה אלוורז מאורוגוואי. במסגרת התחרות, Jerusalem 2111, מזמינים סינמטק ירושלים, הרשת לפיתוח ירושלים ועיריית ירושלים אנימטורים, קולנוענים, אמנים, אדריכלים, מעצבים, סטודנטים לקולנוע ואנימציה, וחובבי מדע בדיוני ליצר בכל טכניקה אפשרית, את חזונם האמנותי לבירת בשנת 2111.

על חבר השופטים שיעניק פרס כספי בסך 10,000 דולרים, נמנים המפיק של "אווטאר", ג'ון לנדאו, הבמאי וים ונדרס ("מלאכים על שמי ברלין"), והאחים-במאים פול וז'טן בריזי מסרטי "אסטריקס". התאריך האחרון להגשת הסרטונים בני דקה עד שלוש דקות הוא ה-15 בדצמבר 2010, וההכרזה על הסרטון הזוכה תתקיים ב-31 בדצמבר. לחצו כאן לאתר ההגשה

"בירושלים קיים הריכוז הגבוה ביותר של בתי ספר לאומנות ואנימציה, והעיר מהווה כר פורה ליצירה וחדשנות" ציין ניר ברקת, ראש עירית ירושלים. "אני בטוח שהאתגר לתכנן את פניה של ירושלים בעוד מאה שנים ירתום את מיטב היוצרים לפרויקט."

פרומו התחרות:

פדה אלוורז הוא סטודנט לקולנוע מאורוגוואי שיצר סרטון עצמאי באורך של דקה המתאר כיצד תיראה מונטווידאו (עיר הבירה של אורוגוואי) בעוד 50 שנה. הוא הפיק את הסרטון בתקציב של 300 דולרים, והעלה אותו ליוטיוב, שם ראה אותו הבמאי סאם ריימי ("ספיידרמן") ומשך אותו לעשות סרט בתקציב של 30 מיליון דולרים.

הסרטון של אלוורז:

שיוכים: חדשות סרטים

אם מכוניות מעופפות ועם המון בתים ובינינים חדשים סגנונות חיים חדשים יהיה שם סוג של לונה פארק רק הרבה יותר מתקדם

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?