שוברי קופות 22.11.10: "הארי פוטר ואוצרות המוות" עוקף את כל קודמיו

דניאל רדקליף. מתוך הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון.

דניאל רדקליף. מתוך הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון.

"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק ראשון" פרץ בסערה לפסגת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון, וגרף על פי הערכות 125.1 מיליון דולרים מתוך 4,125 בתי קולנוע בסופ"ש הבכורה שלו. מדובר בפתיחה גבוהה בהרבה מאלו של שאר ששת הסרטים בסדרה, כשהגבוהה מבינהן עד כה היתה שייכת ל"הארי פוטר וגביע האש". אך על אף הפתיחה המצוינת, החוויר הסרט מול "דמדומים 2: ירח חדש", שפתח אשתקד בתקופה המקבילה עם 142.8 מיליון דולרים. הסכום שגרף "הארי פוטר" השביעי כן זיכה אותו אמנם במקום השני לפתיחות בחודש נובמבר (אחרי "דמדומים 2" כמובן), במקום השישי לפתיחות בכל ההיסטוריה (עקף את "שרק השלישי", 121.6 מ"ד והתמקם מתחת ל"איירון מן 2", 128.1 מ"ד), ומקום שלישי בפתיחה שנערכה ביום שישי (עקף את "ספיידר-מן 3", 59.8 מ"ד עם 61.2 מ"ד שגרף ביום ו').

במקום השני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע התמקם "מגה מוח" עם ירידה של שלב אחד. הוא גרף כ-16.2 מיליון דולרים על פי הערכות, מתוך 3,779 בתי קולנוע. סך כל הצבירה שלו בשלושה שבועות עומדת על 109 מיליון דולרים. "לא ניתנת לעצירה" גרף 13.1 מיליון דולרים מתוך 3,209 בתי קולנוע, והסכום המצטבר עומד על 42 מיליון בשבועיים. הקומדיה "אל תלחצי אני בדרך" שאוטוטו אצלנו, גרפה 9.2 מיליון דולרים מתוך 3,229 בתי קולנוע, והסכום המצטבר עומד על 72.7 מיליון דולרים בשלושה שבועות.

אכזבה גדולה נרשמה מצד ראסל קרואו, שהצליח להכניס רק 6.8 מיליון דולרים בסוף השבוע, עם בכורת המותחן "שלושת הימים הבאים". עוד מככבים לצידו בסרט של פול האגיס, גם ליאם ניסן, אוליביה ווילד ואליזבת' בנקס, וכל הרשימה הזו הסתפקה בחתימת החמישיה העליונה של סוף השבוע.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?