מה מחכה השבוע באידיבי

השבוע באידיבי יהיה עמוס למדי! הנה הצצה מוקדמת למה שמחכה לכם השבוע:

  • ביום רביעי נפרסם את הריאיון המיוחד שלי עם במאי הסרט "איים אבודים", רשף לוי. לוי יספר לנו קצת על סרט הביכורים שלו בתור במאי, קצת על עצמו, ואיך אפשר היה שלא לשאול – גם קצת על העונה השניה של הבורר.
  • שתי ביקורות יפורסמו השבוע, ביום שני וביום שלישי, האחת ל"איים אבודים" של רשף לוי כאמור, בהשתתפות מיכאל מושונוב, אושרי כהן, יובל שרף ועפר שכטר; והשניה ל"קונג פו פנדה", סרט האנימציה המדובר עם קולותיהם של ג'ק בלאק, דאסטין הופמן ואנג'ילנה ג'ולי.
  • אם נספיק, השבוע יעלה עיצוב משופר של האתר. לא מדובר בשינוי דראסטי (כי אני לדוגמה, ממש אוהב את העיצוב הנוכחי). אלא שהאתר עונה כעת על יותר ויותר צרכים שלכם, גולשנו הנאמנים, וצריך לשוות לאתר מראה נוח יותר לגישה למדורים הנוספים בו.

אנקדוטה 1: איזה באסה לגלובוס גרופ – במהלך הקרנת העיתונאים של "קונג פו פנדה" נשרף גלגל הסרט. איזה באסה למקרין – הרבה הימרו באולם על פיטוריו (אני לא בטוח איך נגבו הכספים ומי זכה). איזה באסה לצופי הסרט – נקוה שגלובוס יספיקו לקבל גלגל חדש.

אנקדוטה 2: יש הרבה תכנונים באויר, ורק שלושה אנשי צוות לאתר. אנחנו עושים מאמץ כביר להרים הרבה פרויקטים, אז התאזרו בסבלנות ונעדכן אתכם בפרטים חדשים מיד כשיהיו. אה, על מה הפרויקטים? עדין בגדר "סודי"… מצטער 🙂

שיוכים: מחוץ לענין
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?