שיפוצים באתר: מדורי הביקורות, הקולנוע, הטלויזיה והדיוידי חודשו

עיצובי המדורים החדשים באידיבי.

עיצובי המדורים החדשים באידיבי.

אידיבי מתחדש בתוכן מדי יום, ואפילו שינוים טכנים אפשר לראות באתר לעיתים תכופות גם מבלי שנודיע על כך חגיגית. הפעם, אמנם, ביצענו בתקופה קצרה יחסית הרבה שינוים: ארבעה מדורים שלנו קיבלו מתיחת פנים משמעותית, ועוד מספר עמודים חשובים עוצבו מחדש גם כן. בדקו מה חדש עם הרשימה מתחת, ועזרו לנו לשפר עם הצעות משלכם.

מדור מבקרים וביקורות

זהו המדור שזכה לשינוי הקיצוני ביותר. הגרסה הקודמת שלו הציגה את רשימת הביקורות האחרונות שפורסמו. במרוצת הזמן שמנו לב שרשימת הביקורות האחרונות בדרך כלל מורכבת ממקבצים של ביקורות על אותם הסרטים משום שרוב המבקרים מפרסמים את הביקורות שלהם בסביבות סוף השבוע שהסרט יצא. תודות לרעיון של אהוד נעים, קיבצנו את הביקורות לבלוקים שלמים שבהם יוצגו הביקורות האחרונות לפי סרט, ולא הפוך.

כיצד מגיעים בעצמכם למדור מבקרים וביקורות?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "מבקרים וביקורות".

אנשי קולנוע שהלכו לעולמם

אחד המדורים החשובים ביותר להיסטורית התעשיה המקומית, עוצב מחדש על מנת להפוך נגיש יותר לעין. ברשימה זו, מי שטרם הספיק להכיר, ניתן למצוא את אנשי הקולנוע המקומיים שהלכו לעולמם, ולהגיע בקלות לפרופיל שלהם על מנת למצוא פרטים נוספים. בשאיפה, כל אדם ברשימה הזו מוצג עם תמונה, כמה מילות ביוגרפיה (הרחבה בתוך הפרופיל), ושנות חיים. אמנם בפועל, איננו יודעים הכל על כולם, ועזרת הציבור נדרשת כדי לחלוק את הכבוד הראוי לכל האנשים שתרמו להפיכת הקולנוע הישראלי להצלחה שהוא בימינו. אם אתם יודעים מידע כלשהו – מהקטן ביותר – נשמח אם תעדכנו אותנו. בתחתית כל פרופיל של אדם קיים באתר יש כפתור "עדכנו אותנו", ומלבד זאת תמיד ניתן להגיע לעמוד יצירת הקשר איתנו שמופיע בתחתית כל עמוד באתר.

כיצד מגיעים בעצמכם לרשימת אנשי הקולנוע שהלכו לעולמם?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "אנשי קולנוע", ובעמוד שיפתח בחרו בתפריט הימני ב"הלכו לעולמם".

מדור קולנוע

להבדיל מהצפוי בעינינו, המדור הפופולרי ביותר באתר הוא מדור הקולנוע (ולא מדור בלוג החדשות), והוא לא זכה למספיק תשומת לב בזמן האחרון כמגיע לו. על כן, החלטנו להציף בו יותר מידע ולהקל על המשתמשים יותר במציאת מידע בו. קיצור הדרך ל"התאם לי סרט" הוסט לסרגל השמאלי, ונוספו רשימות קדימונים, תמונות וביקורות אחרונות. כמו כן, הבלוקים בעמוד נצבעו בצבעים כדי להקל על תחושת העירום ששררה במדור עד עתה.

כיצד מגיעים בעצמכם למדור הקולנוע?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "קולנוע".

עיצובי המדורים החדשים באידיבי.

עיצובי המדורים החדשים באידיבי.

מדורי הטלויזיה והדיוידי

בעקבות העיצוב החדש של מדור הקולנוע, יושמו השינוים גם על מדורי הטלויזיה והדיוידי. גם במדורים אלו לא הוצף מספיק מידע לגולשים, ותחושת העירום מהעיצוב שלהם היתה דומיננטית לדעת חלק מהגולשים. עתה אנו מקוים שענינו על הצרכים הללו עם העיצוב החדש, העומד בקנה אחד עם מדור הקולנוע, כאמור.

כיצד מגיעים בעצמכם למדור הטלויזיה?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "טלויזיה".

כיצד מגיעים בעצמכם למדור הדיוידי?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "דיוידי ובלו-ריי".

התאם לי סרט

אחת המערכות המתקדמות והמקוריות ביותר באתר היא "התאם לי סרט". באמצעות מספר שאלות פילוח, המערכת תתאים לכם סרטים לצפיה בקולנוע ובבית שיתאימו בדיוק לטעם שלכם. מעתה, מציגה המערכת יותר מידע (וברוח מדורי הקולנוע, הטלויזיה והדיוידי) על כל סרט שהותאם לטעמכם. נסו אותה עכשיו אם טרם הספקתם.

כיצד מגיעים בעצמכם למערכת התאם לי סרט?
בתפריט העליון של האתר, לחצו על "קולנוע", ובעמוד שיפתח בחרו בתפריט הימני ב"התאם לי סרט".

שיוכים: מחוץ לענין
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?