"ספורט ONE" של אתר האינטרנט אושר בידי מועצת הכבלים והלוין

ספורט ONEהמועצה לשידורי כבלים ולוין אישרה את שידורו של ערוץ ספורט חדש, "ספורט ONE", וללא שיוטלו עליו מגבלות על התכנים, כל עוד הערוץ מוצע למנוי HOT ו-yes ללא תשלום, מלבד התשלום עבור חבילת הבסיס.

החלטתה זו של המועצה התקבלה בהמשך להחלטת המועצה, שהתקבלה גם היא לאחר פרסום שימוע, לאשר את העלאתו לשידור של "ערוץ ONE" אשר יכלול אירועי ספורט מענפים שאינם מרכזיים וכן משחקים בהשתתפות קבוצות ונבחרות ישראל במפעלים בינלאומיים. בסמוך לאחר פרסום השימוע הראשון בנושא, שהתייחס להעלאת ערוץ אשר ישדר אירועי ספורט מענפים שאינם מרכזיים וכן משחקים בהשתתפות קבוצות ונבחרות ישראל במפעלים בינלאומיים, התקבלה במועצה בקשה שלא להגביל את סוג התכנים שישודרו בערוץ. לפיכך, פורסם שימוע נוסף על ידי המועצה, בעניין העלאת ערוצי ספורט נוספים בחינם, שאינם כוללים מגבלות על תכנים, ובעניינו החליטה כאמור המועצה בחיוב. עוד קבעה המועצה כי אין מקום, בעת הזו, לבטל את חובות השידור של "ערוץ 5" שבחבילת הבסיס בעקבות הכנסת ערוץ ספורט מתחרה לחבילת הבסיס, בין היתר בשל התקציבים העומדים לרשותו ומשום שמפיק ערוץ הספורט מפיק גם ערוצי ספורט בתשלום. יחד עם זאת, המועצה הקלה על ערוץ 5 בענין משדרים שיש לשדר ב"ערוץ 5" וישודרו ב"ערוץ ONE" – אז ערוץ הספורט לא יהיה בהפרה ובלבד שישדר משדר אחר במקום.

"המועצה סבורה כי העלאת הערוץ תרחיב את מגוון והיצע שידורי הספורט לצופי חבילת הבסיס ולחובבי שידורי הספורט בישראל", מסר יו"ר המועצה, ניצן חן. "המועצה רואה חשיבות מיוחדת בהעלאת 'ערוץ ONE' נוכח הצהרת מפיקיו כי הערוץ ישמש כבמה נוספת להצגת ספורט ישראלי על מרקע הטלוויזיה. המועצה מקווה כי ישודרו בערוץ גם תכנים זרים, אשר אינן משודרים היום במסגרת חבילת הבסיס, כפי שציינו מפיקי 'ערוץ ONE' בפניה."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?