הסרט המקדים של "הנוסע השמיני" הפך ל"פתרומתאוס" עם נומי ראפיס

רידלי סקוטפרויקט הסרט המקדים ל"הנוסע השמיני" של רידלי סקוט, הפך פתאום לסרט עצמאי ונטול קשרים בשם "פרומתאוס" (ש.ל.ר, Prometheus), עם נומי ראפיס ("נערה עם קעקוע דרקון" השבדי) בתפקיד הראשי.

סקוט פצח במקור ברעיון לסרט מקדים, שפותח לתסריט על ידי ג'ון ספייטס. דיימון לינדלוף ("בוקרים וחייזרים" המדובר) הצטרף לסקוט בשכתוב התסריט של ספייטס, ואז לפתע הפרויקט הפך למשהו מקורי ונטול קשרים לסרטי "הנוסע".

"אמנם 'הנוסע השמיני' בהחלט היה קרש קפיצה לפרויקט," מסר סקוט, "מתוך התהליך היצירתי התפתחו מיתולוגיה גדולה ויקום חדשים שבהם הסיפור המקורי הזה מתרחש. המעריצים המושבעים יזהו רצפים של דנ"א מ'הנוסע השמיני', אפשר לומר, אבל הרעיונות שמובאים בסרט הזה מיוחדים, גדולים ופרופובטיבים. לא יכולתי להיות מרוצה יותר מאשר למצוא את הסיפור היחודי שחיפשתי, וסוף סוף לחזור לז'אנר הזה שכה קרוב לליבי."

השינוי העצום הזה בפרויקט הוא צעד משמעותי עבור אולפני פוקס המפקחים עליו. משמעות הדבר היא נטישת מותג חזק מאד בז'אנר האימה-מד"ב שבדרך כלל אינו גורף את הסכומים הגדולים (לעומת סרטי המשך מובהקים) לטובת הישענות בלעדית על הצוות בפרויקט חדש לחלוטין. פרויקטים חדשים הם מן הסתם לא דבר מיוחד בנוף ההוליוודי, אבל מעבר מסרט המשך שצפוי לגרוף הרבה כסף לסרט נטול קשרים שהבטחתו בקופות לא קרובה לסוג הקודם, היא צעד לא פשוט.

אולפני פוקס תיזמנו את יציאת הסרט לאקרנים בארה"ב ל-9 במארס, 2012. במקור, אמור היה הסרט המקדים ל"נוסע השמיני" להתפצל לשני סרטים שיצאו ב-2013 וב-2014.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] השמיני. לבסוף שונה שם הסרט ואולפני פוקס יחד עם סקוט יצאו בהצהרה כי הם שמחים על בן הכלאיים שיצא להם. אגב, השחקן מייקל פסבנדר, שמיועד לגלם בסרט רובוט כלשהו, […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?