הערכות לקופות 14.07: אוהבים גיבורים מסוג אחר

הלבוי 2האמריקאים מסתבר, מאד אוהבים את גיבורי העל השונים במקצת ממה שהם רגילים. על פי הערכות סופה"ש, הלבוי 2 והנקוק גרפו סכום צמוד של 35.9 מיליון דולרים ו-33 מיליון דולרים בהתאמה. "מסע אל בטן האדמה" עם ברנדן פרייז'ר הצליח לגרוף סכום נאה של 20.6 מיליון דולרים ככל הנראה, אבל הקומדיה החדשה של אדי מרפי, "לפגוש את דייב", התרסק לגמרי עם 5.3 מיליון דולרים מה שיציב אותו רק במקום השביעי בטבלת שוברי הקופות!

סוני לא התלהבו מהרווחים של "הלבוי" הראשון (60 מיליון דולרים בסה"כ באקרנים בארה"ב) ונטשו את הזיכיון לטובת יוניברסל שהפיקו את סרט ההמשך. עבור יוניברסל מדובר בהצלחה נמוכה יחסית לעונה, כש"הענק הירוק" ו"מבוקש" פתחו שניהם עם סכומים גבוהים מ-50 מיליון דולרים.

האביר האפלובינתים סרט הבאטמן החדש והמצופה ביותר, "האביר האפל" מעורר רעש עוד לפני שיצא לקולנוע. רק בסופה"ש הקרוב יגיע הסרט לאקרנים האמריקאים (אלינו שבוע מאוחר יותר), וכבר מאתמול אזלו כל הכרטיסים להקרנות ה-IMAX שנמכרו במכירה מוקדמת. כל כך הרבה ציפיה לסרט, גרמה לבתי קולנוע ברחבי ארה"ב לקיים גם הקרנות מיוחדות בשעה 6 בבוקר.

"האביר האפל" הוא הסרט הראשון שסצינות בו צולמו במקור במצלמת IMAX המניבה איכות צילום גבוהה פי 90 מצילום היי-דפינישן. הסרט יוקרן בארץ החל מה-24 לחודש, גם בגרסת IMAX בלעדית בקריון (שמחה לצפונים).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?