לינדסי לוהן תצטרף ל"סופרמן"?

לינדסי לוהןהשחקנית המתוסבכת מעל לראשה, לינדסי לוהן, מועמדת לתפקיד בולט בסרט "סופרמן" של זאק סניידר, כך על פי שמועות ששמע אתר הרכילות TMZ. אנשיה של לוהן אמורים להיפגש ולדון באפשרות עם אנשי ההפקה של "סופרמן", אך קרוב לודאי ששום דבר ממשי לא יצא לפועל היות והלוהנית היא חומר בעייתי ושערורייתי בהוליווד, והיא מרבה להסתבך לא מעט. הדוגמה האחרונה היא האשמה עליה תועמד למשפט, ולפיה הלוהנית גנבה מחרוזת צוואר בשווי של למעלה מ-2,500 דולרים. לפני זה היא נכנסה-ויצאה ממוסדות גמילה, והסתבכה עם רשויות החוק בנושא נהיגה ללא רישיון.

בסרטו של סניידר, אשר כריסטופר נולן מפקח עליו ודיויד ס. גויר וג'ונתן נולן (משפחת "האביר האפל" ו"באטמן מתחיל") כתבו את התסריט, יש רק דמות אחת שזכתה לשחקן חתום בחוזה: את קלארק קנט הלא הוא גם סופרמן, יגלם הנרי קביל. בהפקה בינתים שומרים על העלילה בסוד, ותרים אחר לויס ליין (כמובן) ותפקידים ראשיים נוספים שאף אחד לא יודע אילו הם.

שיוכים: חדשות סרטים
ליאור בלומשטיין

בתור מעריץ מגודל שלה אני מאחל לה רק הצלחה בחיים. בחורה סופר כשרונית המתבזבזת לנגד עינינו, וחבל שכך. אם מישהו היה לוקח אותה כפרוייקט שיקומי אישי, בטוחני כי היו מצליחים לשקמה ולהציבה שוב על דרך המלך.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?