קצרים: ג'ניפר לורנס עם אוליבר סטון; אדריאן פליקי היא וונדר וומן; מתיו ווהן בבית אבות; ועוד

ג'ניפר לורנסהשחקנית ג'ניפר לורנס ("קר עד העצם" שזיכה אותה במועמדות לאוסקר, פלוס "אקס-מן: הכיתה הראשונה" בקרוב) מנהלת מגעים לככב "פראים" (ש.ל.ר, Savages) של אוליבר סטון, על פי ספרו של דון ווינסלו. העלילה תשים אותה באמצע משולש אהבה בין שני צעירים מגדלי חשיש.

—–

עוד קצת על "אקס מן: הכיתה הראשונה": במאי הסרט, מתיו ווהן, מקדם כבר פרויקט חדש בשם "עידן הזהב" (ש.ל.ר, The Golden Age), שעוסק בבית אבות לגיבורי על ועתיד להיות (אם יצליח ווהן) הפרויקט הבא שלו.

—–

ואחרון מ"אקס מן: הכיתה הראשונה", ניקולס הולט שמופיע גם גם הוא בסרט, קיבל הזמנה לככב בסרט "ג'ק הרוצח הענק" (ש.ל.ר, Jack the Giant Killer) שיביים בריאן סינגר ("אקס-מן 1" ו-2).

—–

אדריאן פליקיהשחקנית אדריאן פליקי ("לגיון המלאכים") תככב בתור "וונדר וומן" (או "אשת חיל" אם אתם בענין נוסטלגי) בעיבוד המחודש לקומיקס. ג'פרי ריינר (שביים את הסדרה הסתמית "האירוע") יביים את הפיילוט.

—–

הבמאי הישראלי נועם מורו ("אנשים חכמים" כנגד כל מיני פרסומות שמהוות את עיקר הרזומה המצליח שלו) נבחר לביים את "מת לחיות 5" בכיכובו של ברוס וויליס, איך לא.

—–

השחקן ג'ררד באטלר יככב בדרמה המבוססת על האירועים האמיתיים, "יוצאי הדופן" (ש.ל.ר, Mavericks). הסרט המספר על גולש הגלים ג'יי מוריארטי (שבאטלר יגלם את מורהו), יבוים בידי קרטיס הנסון ("סודות אל איי").

—–

אמנדה סייפרידהשחקנית אמנדה סייפריד תככב במותחן "נעלמה" (ש.ל.ר, Gone) שיביים הייטור דליה (שסרטיו לא הגיעו ארצה למיטב ידיעתנו) על פי תסריט מאת אליסון ברנט ("פיים", "ללא עקבות").

—–

השחקנית דריל האנה הכחישה את הדיווחים שהתרוצצו בשבוע וקצת האחרונים, לפיה היא מתעתדת לככב בסרט "סנאף" (ש.ל.ר, Snuff) בתור כוכבת פורנו מזדקנת שמחליטה לשבור שיא ולקיים יחסי מין עם 600 גברים ביום אחד.

—–

השחקנים דומיניק קופר ("תמרה דרו" ו"קפטן אמריקה" בקרוב) ואנתוני מאקי ("מטען הכאב") מנהלים מגעים לככב בסרט הפעולה "אברהם לינקולן: צייד ערפדים" (ש.ל.ר, Abraham Lincoln: Vampire Hunter).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?