קצרים: ז'ולייט בינוש עם קרוננברג; בלייק לייבלי תגלם את קארי בראדשו? ליידי גאגא רוצה את טומיי

ז'ולייט בינושהשחקנית ז'ולייט בינוש הצטרפה לסרט "קוסמופוליס" (ש.ל.ר, Cosmopolis) של דיויד קרוננברג, על פי ספר מאת דון דלילו (הוצאת כנרת). רוברט פטינסון מככב בתור גבר בלימוזינה שמצליח להספיק הרבה דברים בטרם מגיע הביתה.

—–

הזמרת התיאטרלית והפרובוקטיבית, 'ליידי גאגא', התראיינה לתוכנית רדיו אמרקאית לכבוד זכייתה בשלושה פרסי גראמי בשבוע שעבר, וענתה לשאלה האם תככב בסרט קולנוע ש"אני חושבת שבנקודה כלשהי, כן. אני חושבת שיש לי יעוד כלשהו למסך הזה בנקודה מסוימת."

לגבי סרט אודות חייה ומי תגלם אותה בסרט כזה ענתה: "תמיד הייתי מעריצה גדולה של רוזריו דוסון. אה, אני יודעת מה, אביא את מריסה טומיי לגלם אותי. אני מעריצה כל כך גדולה של מריסה טומיי. כל החברים שלי קוראים לי מריסה כשאני מתעצבנת. כי כל המבטא הניו יורקי שלי עף לי מהגוף ואני מתחילה ללעוס בעצבנות את המסטיק שלי." [ההדגשות עלינו, א.ש.]

—–

סדרת הלהיט "גלי" (GLEE) שחררו 113 סינגלים עד כה שהתמקמו במצעד 100 הגדולים של 'בילבורד' בארה"ב, ובכך שברו את שיאו של אלביס פרסלי (108). אחרים שהיו בטבלה המכובדת הזו הם ג'יימס בראון (91), ריי צ'ארלס (74), ארית'ה פרנקלין (73) והחיפושיות (71).

לכבוד זאת והידיעה הקודמת, הנה חבורת גלי מבצעת את Bad Romance של הליידי:

—–

בלייק לייבליישנה שמועה שהסרט הבא מסדרת "סקס והעיר הגדולה", יהיה למעשה סרט-מקדים (פריקוול), ובהפקה מחזרים אחר השחקנית בלייק לייבלי ("אחת שיודעת", "גרין לנטרן") לגלם את קארי בראדשו בשנות השמונים.

אתמול (ו') אישרה במידת מה כוכבת הסרטים וסדרת הטלויזיה, שרה ג'סיקה פרקר, את הסרט המקדים באומרה כי אין לה רצון לשוב ולגלם את קארי בראדשו אבל יש לדעתה "עוד סיפור אחד לספר. אני יודעת שיש." עם זאת, היא ביטלה את השמועה כי פנו ללייבלי בכוונה לגלם את קארי בצעירותה.

—–

השחקנית מריון קוטיאר שכיכבה ב"התחלה" של כריסטופר נולן, עשויה לככב גם בסרט "עלייתו של האביר האפל" (ש.ל.ר, The Dark Knight Rises) המתקרב לצילומים. הסוכן שלה מסר כי עוד אין שום דבר חתום.

—–

הבמאי דיויד סלייד ("דמדומים 3: ליקוי חמה") יביים סרט ערפדים חדש בשם "מסעה האחרון של דמטר" (ש.ל.ר, The Last Voyage of the Demeter). נומי ראפיס ("נערה עם קעקוע דרקון", "שרלוק הולמס 2") אמורה להופיע בתפקיד מרכזי אך לא ראשי.

—–

השחקן טום קרוז לוהק לתפקיד משנה מרכזי בעיבוד הקולנועי למחזמר Rock of Ages, לתפקיד סטייסי ג'קס שבגרסה של ברודווי שר את השיר Wanted Dead or Alive של בון ג'ובי.

—–

חברת המדיה אנדמול רכשה את זכויות ההפצה של הסדרה "בקרוב: אהבה" מקשת, ובכוונתה לנסות ולמכור אותה לגופי שידור בפסטיבל קאן המתקרב.

—–

סטודנט סם שפיגל לקולנוע, ברק וקנין, זכה בתחרות קרן פרלוב ליצירה דוקומנטרית צעירה, ויקבל מענק בגובה 40 אלף ש"ח לפיתוח התסריט "אמנות המיתה – דרכו של פאן", שעוסק בחייו ובמותו של האמן אורן יקר.

—–

מדו"ח של מרכז המחקר והמידע של הכנסת, עולה כי 58.5% מסך כספי התמיכות בקולנוע מסייעים להפקת סרטים עלילתיים, ו-13.6% מסייעים להפקת סרטים תיעודיים. בשנתיים האחרונות הושקעו כספי תמיכות ב-335 סרטים, מהם 65 סרטים עלילתיים באורך מלא. 41% מהנושאים המרכזיים שהופיעו בסרטים עלילתיים נתמכים הם אישיים (התא המשפחתי, אהבה, ילדות והתמודדויות אישיות), 27% מהנושאים נובעים מעולם התוכן החברתי ו-23% בתוכן פוליטי או היסטורי.

—–

רוני מארההשחקנית רוני מארה ("הרשת החברתית" ובקרוב "נערה עם קעקוע דרקון") תככב בדרמה העצמאית "עמנואל והאמת אודות דגים" (ש.ל.ר, Emanuel and the Truth About Fishes) של פרנצ'סקה גרגוריני ("טאנר הול").

—–

השחקן בראדלי קופר ("בדרך לחתונה עוצרים בוגאס 2" וקודמו כמובן) יככב בדרמה "המילים" (ש.ל.ר, The Words) שיצא לקמפיין רכישות בפסטיבל ברלין.

—–

השחקנים אנדרו גארפילד ("הרשת החברתית" ו"ספיידרמן" בקרוב), ג'ניפר גארנר ומרשיה גיי הרדן יככבו במותחן המיסתורי "דרכים צדדים" (ש.ל.ר, Back Roads) על פי ספר מאת טאוני או'דל (שלא תורגם לעברית למיטב ידיעתנו).

—–

השחקנית אמה ווטסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות") תככב בסרט "היתרונות בלהיות כזה שלא מוזמן לרקוד" (ש.ל.ר, The Perks of Being a Wallflower), לצידו של לוגאן לרמן ("פרסי ג'קסון וגנב הברק").

—–

השחקן כריסטיאן בייל יככב בדרמה העצמאית "אי של בטון" (ש.ל.ר, Concrete Island) שיביים בראד אנדרסון ("המכונאי" של 2004, בכיכובו של בייל).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?