שוברי קופות 07.03.11: "רנגו" מחזיר את כבודו של ג'וני דפ

"רנגו".

"רנגו".

בסרט אנימציה נטול תלת מימד עם גור ורבינסקי (3 סרטי "שודדי הקאריבים"), וללא אנג'לינה ג'ולי לצידו ("התייר"), הצליח ג'וני דפ להחזיר לעצמו את כבודו בקופות: "רנגו" בדיבובו התמקם בראש טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בארה"ב, עם פתיחה בגובה 38 מיליון דולרים על פי הערכות. הסרט פתח בהפצה רחבה במיוחד של 3,917 בתי קולנוע, והצליח להתמקם במקום העשירי במדרג הפתיחות הטובות ביותר אי פעם לחודש מארס – מדרג בו שולט "אליס בארץ הפלאות" התלת מימדי, גם הוא עם דפ.

אחריו התמקם מותחן הרומנטיקה "לשכת תיקון" (ש.ל.ר, The Adjustment Bureau) בכיכובם של מאט דיימון ואמילי בלאנט, שפתח עם 21 מיליון דולרים מתוך 2,840 בתי קולנוע. אגדת 'היפה והחיה' בת יומנו, "חייתי" (ש.ל.ר, Beastly) בכיכובם של אלכס פטיפר וונסה הודג'נס, פתחה במקום השלישי עם 10.1 מיליון דולרים, סכום לא רע בכלל. פטיפר עוד רץ עם "אני מספר ארבע" זה השבוע השלישי בלבד בארה"ב (46.4 מיליון דולרים עד כה בקופות), וכבר עוד סרט בכיכובו; אך עבור הודג'נס ("היי סקול מיוזיקל 3: גומרים תיכון", 42 מ"ד בפתיחה) זוהי פתיחה בגובה פי 5 כמעט מסרטה הקודם, "נוער שוליים" (2.2 מ"ד בפתיחה ו-5.2 מ"ד בסך הכל בקולנוע).

"רווקים לשבוע" הצליח לשמור על גובה מסוים, כשירד ב-33 אחוזים בלבד על פי הערכות, וגרף תוספת של 9 מיליון דולרים מתוך 2,950 בתי קולנוע. בשבועיים גרף הסרט כבר 27 מיליון דולרים. "נומיאו וג'ולייט" חותם את החמישיה העליונה עם 6.9 מיליון דולרים מתוך 2,984 בתי קולנוע, שהצטברו לכדי 83.7 מיליון דולרים בארבעה שבועות.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?