שוברי קופות 04.08.08: המומיה כמעט גוברת על העטלף

"המומיה 3" בכיכובם של ברנדן פרייז'ר וג'ט לי, פותחת בארה"ב עם סכום נאה מאד לפי ההערכות, העומד על 42.5 מיליון דולרים. לא מהפתיחות החזקות ביותר של הקיץ הזה לסרטי פעולה (עם חסך של כמעט 10 מיליון דולרים), וגם לא הפתיחה הטובה בהיסטוריה של סדרת המומיה (המומיה 2 עם 68.1 מיליון דולרים), אבל סכום נאה מאד בכל זאת. הסכום הזה לא יספיק כנראה להציב את המומיה במקום הראשון משום שעל פי ההערכות, "האביר האפל" ממשיך להוביל את טבלת שוברי הקופות גם השבוע, עם 43.8 מיליון דולרים, וזאת אחרי שירד ביותר מ-40% מהכנסות השבוע שעבר. בעולם, אגב (שזה חוץ מארה"ב), היוצרות התהפכו והמומיה לקחה את האביר בלי בעיה.

המחזמר הקולנועי "מאמה מיה – הסרט" יורד שלב אחד אל המקום הרביעי עם 13.1מ$, ומקדימה אותו הקומדיה החדשה של וויל פארל, "אחים חורגים" (ש.ל.ר, Step Brothers) עם 16.3מ$. בשבוע הרביעי שלו באקרנים, "מסע אל בטן האדמה" שומר על המקום החמישי אך יורד בכמעט 30% בהכנסות עם 6.9מ$. "תיקים באפלה 2 – רוצים להאמין" שפתח אצלנו בסוף השבוע, הגיע בארה"ב ל-3.4מ$ מה שהציב אותו במקום התשיעי של הטבלה!

האביר האפל ממש צמוד ל-400 מיליון דולרים, אבל על אף צעדי הענק שלו לעבר 600 המיליון דולרים שעשה טיטאניק ב-40 שבועות באקרנים, בהוליווד לא מצפים מהעטלף לעקוף את הספינה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?