נפתחה ההרשמה לתחרות דוקו-צ'אלנג' 2011

דוקוצ'אלנג' 2011

דוקוצ'אלנג' 2011

נפתחה ההרשמה לתחרות דוקו-צ'אלנג' 2011 (ה-3 במספר) ליצירת סרטי תעודה קצרים על נושא נתון בזמן קצוב, במסגרת פסטיבל דוקאביב 2011 (ה-13 במספר). לרשות 12-15 יוצרי הקולנוע שיתקבלו לתחרות יעמדו 5 ימים כדי ליצור סרט דוקומנטרי באורך 7-4 דקות. הנושא השנתי שאיתו יתמודדו היוצרים השנה הוא 'דרך אחרת', בהשראת יום העצמאות שנופל השנה על ימי ההפקה של הסרטים.

התחרות פתוחה ליוצרים אשר יצרו לפחות יצירה דוקומנטרית או עלילתית אחת, קצרה או באורך מלא. יוכלו להירשם גם סטודנטים בשנתם האחרונה ללימודי טלויזיה ו/או קולנוע במוסד מוכר להשכלה גבוהה. היוצרים שיבחרו לצאת לדרך, ירכיבו בעצמם את הצוות שיעבוד איתם על הסרט ויקבלו את אמצעי ההפקה הדרושים להם על מנת לצלם ולערוך את הסרט (חבילת ציוד צילום והקלטה, חדרי עריכת וידיאו וסאונד; כולל חידוש: ציוד HD). הצוותים שיוזנקו יקבלו בתדריך הפתיחה נושא משותף פרטני בנוסף לנושא השנתי, וכן ז'אנר תיעודי (כמו ביוגרפיה, מוסיקה, תחקיר) שיגדיר את כיוון הסרט. כל צוותי היוצרים שיתקבלו לתחרות יעבדו על הסרטים באותם ימים ויגישו את הסרטים המוכנים ביום ובשעה שנקבעו.

הסרטים שיעלו לשלב הגמר יוקרנו ב-18 במאי, בבכורה חגיגית בפסטיבל דוקאביב בנמל תל אביב; יוקרנו במספר הקרנות מיוחדות בסינמטק תל אביב; יופצו במארז DVD מיוחד והקרנות בחו"ל; ישודרו באתר האינטרנט של התחרות; וישודרו בערוצים 2 ו-10 במשבצות של הרשות השניה. כמו כן, יוענקו ליוצרים הזוכים גם מענקי פיתוח וחבילות הפקה וציוד.

הפרויקט יוצא לדרך בחסות סינמטק תל אביב, אולפני אדיט, אולפני זינקו, אתר תעשייה.קום, אוטופיה, Red Rental, סטודיו יש, ארטמדיה ונמל תל אביב. לחצו כאן להרשמה לתחרות, שתינעל ב-19 באפריל.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?