מרינה מקסימיליאן-בלומין סירבה לסרטו הבא של דובר קוסאשווילי

מרינה מקסימיליאן בלומיןדובר קוסאשווילי

מימין לשמאל: מרינה מקסימיליאן בלומין, דובר קוסאשווילי

הבמאי המוערך דובר קוסאשווילי תכנן ללהק את הזמרת והשחקנית מרינה מקסימיליאן בלומין לסרטו הבא, אך זו סירבה מפאת חשש להתערטל בסרט, על פי דיווח של נרג'. בינתים ידוע רק כי רובי פורת שובל לוהקה לתפקיד (אחר) בסרט.

העלילה של הקומדיה הרומנטית מספרת על זהבה שמתקרבת לגיל 34 ועדין נטולת בן-זוג. היא עובדת כגננת, ומבקשת בכל הכוח למצוא את האחד ולהינשא מאהבה, למרות שהכל מסביבה מנסה לגרום לה לראות את העולם אחרת. הקש ששובר את גב הגמל מגיע כאשר מתגלה כי אימה (פורת שובל) גוססת ממחלת הסרטן, ומשאלתה האחרונה לפני שתסכים להתחיל בטיפולים להארכת חייה היא לקבל נכד, גם אם לא תהיה אהבה וחתונה בדרך. ובצו אימה, יוצאת זהבה למצוא את הגבר המתאים שיכניס אותה להיריון [ספוילר?]וכאשר היום המיוחל מגיע, היא מתלבטת אם אכן ללדת.[/ספוילר]

צילומי הסרט צפוים להתחיל בשבועות הקרובים, וזה אמור היה להיות תפקיד הבכורה של מקסימילאן-בלומין ("סוזנה הבוכיה") על המסך הגדול. אם לשפוט לפי הקצב שלקח לסרטו הקודם של קוסאשווילי, "התגנבות יחידים", לנחות בבתי הקולנוע (כמה שנים טובות אחרי שצולם), קשה לאמוד מתי הוא צפוי לנחות בבתי הקולנוע, למרות שמנגד – מדובר בקומדיה רומנטית ולא בעיבוד ספרותי לאסכולה הגבוהה.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?