ניק קסבטס פורש מבימוי "גוטי"

ניק קסבטסהבמאי ניק קסבטס ("שומרת אחותי") פרש מסרט הביוגרפיה "גוטי: שלושה דורות" (ש.ל.ר, Gotti: Three Generations), על רקע התנגשות בלוח הזמנים שלו עם צילומי הסרט "צהוב" (ש.ל.ר, Yellow) בכיכובה של סיינה מילר.

הביוגרפיה אודות ג'ון ג'וזף גוטי הבן, סוחר הסמים שאירגן את ההתנקשות בראש משפחת הפשע גמבינו ומיהר להשתלט עליה בסוף 1985, וכך הפך בעצמו לראש משפחת הפשע החזקה באמריקה אשר גילגלה מיליוני דולרים בשנה מבניה, גניבות, הלוואות לא חוקיות, הימורים, סחיטה ופשעים נוספים. הוא נודע גם בשם "דאפר דון" (Dapper Don) על שום הטעם היקר שלו בביגוד והאישיות המוחצנת שלו מול מצלמות החדשות. את גוטי עצמו יגלם ג'ון טרבולטה, והביוגרפיה אודותיו נבנתה בשיתוף עם בנו, ג'ון א. גוטי, שכבר הודה כי התסריט יראה את אביו בתור מי ש"שילם על כל חטא שעשה או לא עשה". בניגוד לסרטים אחרים על האב המאפיונר, אמר הבן כי הסרט הזה יציג את "כולם כקרבנות… ישנן הרבה עליות ומורדות. הרבה דמעות. והרבה שמחה."

גם ג'ו פשי התחייב לפרויקט לצד טרבולטה וגם בתו של טרבולטה, אלה בליו טרבולטה, תקבל תפקיד כלשהו בו. כמו כן, מתנהלים מגעים עם לינדסי לוהן לתפקיד מרכזי. הצילומים מיועדים להתחיל באוקטובר הקרוב, עם כוונה לצאת לאקרנים ב-2012.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?