קצרים: הסכם שקלי לאיגודים; דוכובני חוזר לקומדיות; אבודים בהעלאה

דיויד דוכובניבתחום המתח, דיויד דוכובני כבר לא משהו ("תיקים באפלה 2: רוצים להאמין"), אבל בקומדיות הוא די מצליח ("קליפורניקיישן"). מענין שלפני עשור, זה היה בדיוק הפוך. אז דוכובני הצטרף לקומדיה חדשה בשם "נולד לרוק" (ש.ל.ר, Born To Rock), ולצידו תככב טיה לאוני. העלילה עוסקת בקבוצת רוקיסטים לא קשורה האחד-בשני שמנסה להשמיע את קולה, איש איש בדרכו.

—–

איגוד אק"ט (איגוד העובדים בקולנוע ובטלויזיה בישראל) ואיגוד מפיקי הטלויזיה הקולנוע בישראל חתמו השבוע על הסכם חדש, כזה המחליף את ההסכם משנת 1991 שהיה בתוקף עד עכשיו, כשהשכר עודכן לעיתים ולאחרונה ב-2001. כנראה בגלל ערכו הנמוך של הדולר, במרכז השינוים בהסכם עומד המעבר מתעריף משכורת מינימלי בדולרים לתעריף בשקלים חדשים. כמו כן, יום העבודה יקוצר ל-11.5 שעות מ-12, ויכלול ארוחת בוקר וצהרים; ועבודה בלילה תיחשב מהשעה 20:00 במקום מחצות.

מתיו פוקס—–

מתיו פוקס קיבל מרשת ABC האמריקאית העלה במשכורת עבור "אבודים". השחקן יקבל עבור התפקיד של ד"ר ג'ק שפרד מעתה 225,000$. כרגע, ידוע שפוקס הוא היחיד שקיבל העלאה מ-150,000$, למרות שמרבית השחקנים מנהלים משא ומתן על משכורותיהם. הפקת העונה החמישית של "אבודים" תחל ביום שני הקרוב.

—–

חדשות ערוץ 2 כנראה התחילו להבין שהאינטרנט הוא משהו שלא צריך לפחד ממנו, וכדי לחדש משהו על פני מהדורת ערוץ 10 בנענע10, החליטו על קונספט חדש: מהדורת חדשות סאטירית באנימציה. המהדורה תופק בידי חברת "שרוטונים" ותחל לפעול בעוד מספר שבועות.

לטיה ליאוני (אשתו של) יש מזל נאחס. בדרך כלל אם היא משתתפת בפרוייקט הוא נכשל.
מדובר על סרט או על סדרה?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?