קווינטין טרנטינו רוצה את וויל סמית' ל"דג'נגו ללא מעצורים"

וויל סמית'קווינטין טרנטינו
מימין: וויל סמית', קווינטין טרנטינו

הבמאי והיוצר קווינטין טרנטינו רוצה את השחקן וויל סמית' לסרטו הבא, מערבון הספגטי "דג'נגו ללא מעצורים" (ש.ל.ר, Django Unchained). טרנטינו כתב את התסריט, וחלקים ממנו דלפו אגב לרשת.

כוכב "ממזרים חסרי כבוד" של טרנטינו, כריסטוף וולץ, יטול על עצמו את אחד משני התפקידים הראשיים, שכאמור סמית' עשוי להיות בתפקיד השני. העלילה מספרת על עבד שמשתחרר והופך לצייד ראשים היוצא עם צייד ראשים גרמני (וולץ) למשימה להצלת אישתו מידיו של סוחר עבדים. מתרוצצות שמועות כי טרנטינו רוצה גם בליאונרדו די'קפריו לתפקיד מרכזי בסרט (ויש גם הטוענים כי התפקיד של וולץ כאן נכתב במקור עבור די'קפריו, כמו גם התפקיד של וולץ ב"ממזרים"), וגם באיחוד חוזר עם סמואל ל. ג'קסון ("ספרות זולה") שיגלם את העבד הראשי לסוחר המרושע.

עוד לא נשלחה הצעה רשמית לסמית' והענין הכספי עשוי להוות נושא ארוך לדיון (שכרו של השחקן שובר הקופות הוא כ-20 מיליון דולרים לסרט), כמו גם התדמית של סמית' (בסרט צפוי שימוש נרחב במילה 'כושי' הלועזית). יחד עם זאת, בראד פיט כן ויתר על שכרו הרגיל על מנת לשתף פעולה עם אחד היוצרים היותר-מוערכים בעולם כרגע. טרם נקבעו תאריכים לסרט, ובינתים ידוע רק כי הוא צפוי להצטלם בדרום.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] האפשרות של די'קפריו לתפקיד האיש הרע הראשי דיברנו עוד לפני חודש כאשר נפוצה השמועה על תחילת העבודה על הפרויקט, אבל […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?