קצרים: ג'יימס מק'אבוי הוא רומיאו אחר; צרות ב"וולברין"; ועוד

אל תדאגו, אנחנו לא שוכחים את האתר. אנחנו עובדים על הרבה מאד שיפורים באתר, חלקם כבר באויר ועדין בהרצה לפני שנכריז עליהם רשמית. נשתדל למזער את ההשפעה.

—–

גיימס מקאבויג'יימס מק'אבוי ("מבוקש") יגלם את "נומאו", שזה כמו רומיאו, מ"רומיאו ויוליה", אבל בגרסה קומית-אנימציונית של הטרגדיה מבית וויליאם שייקספיר. לצידו, תחליף את קייט ווינסלט בתפקיד יוליה (ג'ולייט למתעקשים) השחקנית אמילי בלאנט ("השטן לובשת פראדה"). הסרט יקרא: "נומאו ויוליה" (ש.ל.ר, Gnomeo And Juliet).

—–

עוד במאי שרב עם המפיקים, הפעם זה דווקא בחו"ל: במאי "וולברין", גאווין הוד, נלחם באנשי אולפני "פוקס" על המראה של הסרט. הוד יודע שוולברין היא דמות קשוחה ואפלה מאד, וכנראה גם בהשפעת הצלחתו המסחררת של "האביר האפל" רוצה סרט בהתאם. טום רות'מן מפוקס דווקא התלהב מההצלחה המסחררת-אבל-פחות של "איירון מן" ורוצה דווקא גרסה שמחה ומגניבה כמו של איש הברזל.

—–

כל החומרים של אולפני MGM ישומרו בידי האקדמיה לקולנוע וטלויזיה האמריקאית (כן, אלו של ה"אוסקר"). כנראה שלא כולם כמו אלברט איינשטיין, ואוהבים שאת הידע שלהם שומרים היהודים הטובים בארץ הקודש, אז עוד אפשר לסלוח לחברה היהודית הזו. ברם מאד מרגיז שחברות ישראליות מחליטות לשמר את הידע שלהן באמצעות גורמים בחו"ל: רשות השידור תעביר את הארכיון שלה מהטלויזיה והרדיו לאוניברסיטת הארוורד בבוסטון, ארה"ב.

—–

הרבה זמן לא ראינו את בן אפלק ממול המצלמה, לא? הבחור מנהל מגעים סופיים להצטרף לג'ייסון בייטמן ומילה קוניס בסרט "Extract". אפלק יהיה עורך דין "רודף אמבולנסים" (כזה שמחפש תביעות אצל אנשים שנפגעו) המוצא את בייטמן הפגוע מהעבודה שלו במפעל ומאישתו הבוגדנית.

—–

אחרי השעמום הקשה שזכינו לחזות בטקס פרסי הטלויזיה הישראלי, טוב לדעת שלפחות בפרסי ה"אמי" תפסו כמה אנשים מצחיקים שיעניקו פרסים. בתפקיד המחיים של הטקס (מי שרוצה: ה'עפר שכטר'ים בפרס האמי): טינה פיי, יו לאורי, עקרות הבית הנואשות כולן, ג'וליה לואיס דרייפוס.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?