נקבע תאריך החזרה לקולנוע של "טיטאניק" בתלת מימד

"טיטאניק". ליאונרדו די'קפריו, קייט ווינסלט.

"טיטאניק". ליאונרדו די'קפריו, קייט ווינסלט.

סרט הדרמה המפואר "טיטאניק" של ג'יימס קמרון, יחזור לבתי הקולנוע בכל לעולם בגרסה תלת מימדית, ב-6 באפריל 2012 (עדכון: בארץ יצא ב-5 באפריל, 2012), ויסמן 100 שנים מאז יצאה הספינה להפלגת הבכורה שלה (ה-10 באפריל). הסרט, שגם ב-1997 היה פאר טכנולוגי, ינסה באמצעות ה-3D והעלות הגבוהה לכרטיס, להשיב לעצמו את התואר שחטף סרטו של קמרון מ-2009, "אווטאר": הסרט הרווחי ביותר בעולם של כל הזמנים (2.782 מיליארד מול 1.843 מיליארד).

בסרט, שהחזיק במספר שיא של 11 מועמדויות לפרס האוסקר, מככבים ליאונרדו די'קפריו וקייט ווינסלט, אז רק בני 23 ו-22 בהתאמה. טיטאניק בתלת מימד ישוב להציג את טביעתה של ספינת הפאר דרך סיפור אהבתם הבין-מעמדי של שני צעירים.

"ישנו דור שלם שמעולם לא צפה ב'טיטאניק' כפי שהוא נועד לצפיה – על מסך גדול," מסר קמרון, שביקר לא פעם את ההמרות לתלת מימד שנעשו בשנה וחצי האחרונות מאז הצלחת אווטאר, "וזו תהיה ה'טיטאניק' כפי שמעולם לא ראיתם אותה לפני כן, מעובדת דיגיטלית [ברזולוצית] 4K ומומרת בדקדקנות לתלת מימד. עם העוצמה הרגשית שלא תיפגם ותמונות עוצמתיות יותר מאי פעם, זו תהיה חויה אפית הן עבור מעריצים והן עבור צופים חדשים."

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?