חדש באתר: מבקרים וביקורות

תמיד רציתם לדעת מה ההספק של אהרון קשלס? חוששים שפספסתם איזו ביקורת של אורי קליין? הגיע הזמן להפסיק לדאוג. אידיבי מציג מדור חדש: מבקרים וביקורות.

במדור החדש תוכלו לגלות בראש ובראשונה, מהן הביקורות האחרונות שכתבו המבקרים הישראלים (ופורסמו באינטרנט). רשימת הביקורות האחרונות שנכתבו מופיעה מיד עם הכניסה למדור החדש. בצד שמאל של המדור, תוכלו לגלות מיהו מושא החן הגדול ביותר של המבקרים בחודש האחרון, ואם חשקה נפשכם לדעת מי מבין כל הסרטים שעכשיו בקולנוע הכי אהוב על המבקרים, תוכלו להשתמש בתפריט העליון שבמדור, בלחיצה על "הכי אהובים בקולנוע". כנ"ל לגבי הסרטים הכי פחות אהובים.

עוד מענין במדור הוא כמובן הסינון לפי מבקר. תוכלו למצוא את המבקרים המבוקשים ביותר באתר בתפריט בצד שמאל (נכון לעכשיו, יאיר רוה מוביל את המצעד). בלחיצה תקבלו את רשימת הביקורות המלאה שלהם כפי שאגרנו עד כה. שימו לב שביקורות מלפני 2007 עדין (בדרך כלל) לא נאגרו אצלנו. אם המבקר החביב עליכם לא מופיע ברשימה, או שסתם מתחשק לכם לסייר בין רשימת המבקרים הרשומים אצלנו, תוכלו לנווט בתפריט העליון אל "רשימת המבקרים" ולעשות כרצונכם. שימו לב כי הרשימה מסודרת אלפ"בתית למול שם המשפחה של המבקר.

—–

אבל זה לא כל מה שחדש באידיבי! האתר התחדש במראה חדש למדור הסרטים והקולנוע: יפה יותר, חכם יותר, והכי חשוב: מסודר יותר. חכם יותר – משום שהמדור התחדש במנגנון הנקרא "התאם לי סרט" (זמין גם בלחיצה בתפריט הניווט במדור סרטים וקולנוע). התאם לי סרט הוא מנגנון המתאים עבורכם סרטים בדיוק לפי ההעדפות שלכם: החל משנים ספציפיות של קולנוע ישראלי שאתם רוצים לברר, ועד אילו סרטים אפשר לצפות הערב בקולנוע עם הילדים בדיבוב עברי.
לתשומת לבכם, היות ומסד הנתונים שלנו עדין בבניה, המנגנון חזק באמת בסרטים מהשנתיים האחרונות.

—–

גם העיצוב של פרופיל כותר (סרט או סדרה) השתנה מעט, וכעת מציג בראש הפרטים "סיכום מבקרים": כמה אהבו וכמה לא אהבו את הסרט (בהנחה שמספיק ביקורות נכתבו – כלומר לכל הפחות שלוש). כמו כן, התווספו פרטים על הפצת סרט, כגון "ללא הפצה רשמית בישראל", "הפצה מוגבלת" ("אנטרקטיקה") וגם "הפצה ישירה ל-DVD" ("בן אקס").

—–

הכל עדין בהרצה, ככה שנשמח לשמוע תגובות, הצעות, ותקלות שאולי נתקלתם בהן. תודה.

שיוכים: מחוץ לענין
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?