שוברי קופות 01.09.08: האביר חוצה את קו ה-500

האביר האפלבסוף שבוע חלש מאד יחסית לקולנוע האמריקאי על פי ההערכות, "האביר האפל" עדין הצליח לחצות את קו 500 מיליון הדולרים בתוך 45 ימים בלבד (מחצית הזמן שלקח לטיטאניק לגרוף 600 מיליון). יש סיכוי טוב שהנתונים ישתפרו הלילה בארה"ב, בזכות ה"לייבור דיי" שלהם, שעשוי להוביל צופים פוטנציאלים שהתאזרו בסבלנות עד כה בסוף השבוע הזה, אבל ספק אם זה יהיה משמעותי באמת.

על פי ההערכות, האביר האפל גרף בין חמישי לראשון (כולל) כ-8.7 מיליון דולרים נוספים שהביאו אותו לסך של 502.4 מיליון דולרים (מקום שלישי בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע). בעקבות הנתון הזה, באולפני האחים וורנר האחראים עליו, מצפים שהאביר יצליח להשיג עד 530 מיליון דולרים עד שיורד מהמסכים שם. בעולם, אגב, סרטו של כריסטופר נולן עומד להגיע למיליארד דולרים ברווח (919מ$), ומצטרף למועדון של ארבעה כאלו בלבד (בינהם כמובן טיטאניק, עם 1.8 מיליארד דולרים).

את טבלת שוברי הקופות הולך להוביל כנראה "רעם טרופי" עם בן סטילר, רוברט דאוני ג'וניור וג'ק בלאק, שהוסיפו רק עוד 11.5 מיליון דולרים. סרטו החדש של וין דיזל, "בבילון" (ש.ל.ר, Babylon A.D) אכזב עם 9.7 מיליון דולרים. סרט הפארודיה החדש, "מת לאסון" (ש.ל.ר, Disaster Movie) הצליח בשבוע הראשון שלו לגרוף רק 6.1 מיליון דולרים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?