קצרים: נועם מורו יביים את ההמשך של "300"; גיום קולט סרה ל"אקירה"; דיאבלו קודי פונה לבימוי ועוד

"300".

"300".

נועם מורו ("אנשים חכמים"), שנולד בישראל, יביים את סרט ההמשך של "300" שנקרא כרגע "300: הקרב על ארתמיסיה" (ש.ל.ר, 300: Battle of Artemisia). פעם קראו לו "זרקסיס" (אחשוורוש), וזה משום שהוא מתמקד הפעם באיש הרע של "300" המקורי – בגרסה מוקדמת יותר שלו, כשהוא עוד מבקש להפוך לאל, ונלחם בשר מלחמה ארתמיסיאני.

—–

גיום קולט-סרה ("זהות לא ידועה") שהתחרה מול מורו על בימוי ההמשך של "300", יסתפק בעיבוד האנימה "אקירה" (ש.ל.ר, Akira) לקולנוע.

—–

טום קרוז סגר עסקה לככב בסרט "הצלף" (ש.ל.ר, One Shot) על פי הספר באותו השם מאת לי צ'יילד. כריסטופר מק'קורי, שכתב את "מבצע ואלקירי" בכיכובו של קרוז, כתב גם את זה ואף יביים, וכבר דיווחנו פעם על המגעים שהיו כאן דרך דדליין.

—–

צמד הבמאים סם ריימי וברוס קמפבל רוצים לחדש את סרטם מ-1981, "מוות אכזרי", הפעם בגרסה של במאי אחר: פדה אלוורז, שביים סרט קצר ועטור שבחים בשם Panic Attack. דיאבלו קודי ("הגוף של ג'ניפר", "ג'ונו") משכתבת בימים אלו את התסריט.

—–

ואגב דיאבלו קודי: היא כתבה תסריט לסרט בשם "הכבש של אלוהים" (ש.ל.ר, Lamb of God) שיסמן את תפקיד הביכורים שלה על כיסא הבימוי. מדובר בקומדיה אודות אישה שמאבדת את אמונתה בעקבות התרסקות מטוס ומחליטה לצאת ללאס וגאס לחיות חיי חטא עד שהיא מגלה מחדש את אמונתה.

—–

שון בין ("משחקי הכס") יגלם את אביה של שלגיה, בעיבוד נטול השם שיביים טרזם סינג עם לילי קולינס, ארמי האמר וג'וליה רוברטס.

—–

אדוארד נורטון מנהל מגעים לגלם את האיש הרע בסרט "זהות כפולה 4" (ש.ל.ר, The Bourne Legacy) המתהווה בכיכובו של ג'רמי רנר.

—–

ספייק לי יביים את "ילד זקן" (ש.ל.ר, Old Boy), גרסה אמריקאית לסרט מנגה קוריאני שקטף פרס מהשופטים בפסטיבל קאן 2004, ומספר על גבר שנכלא ל-15 שנה ומשוחרר מבלי לדעת מדוע נכלא.

—–

אדריאן פליקי ("לגיון המלאכים") שאמנם לא הצליחה להרים על כתפיה חידוש לקומיקס 'אשת חייל' (וונדר-וומן), תככב בסרט ההמשך "ג'י.איי.ג'ו 2: כוח המחץ 2". היא מצטרפת יחד עם דוויין ג'ונסון וריי סטיבנסון לחוזרים צ'אנינג טאטום וריי פארק.

—–

"תור 2" קיבל אור ירוק ותסריטאי: דון פיין, שכתב גם את הפרק הראשון, יכתוב גם הפעם; ובאולפנים מחפשים כרגע במאי שיחליף את קנת' בראנה המסכן, שספג הרבה הרבה ביקורת כנגד סרט מהנה בהחלט (והרצון למשכורת?).

—–

מת'יו מוריסון ("GLEE"), אליזבת' בנקס, ברוקלין דקר ("לזרום עם זה"), אנה קנדריק ("תלוי באויר") וג'ניפר לופז הצטרפו לעיבוד הקולנועי "למה לצפות כשמצפים" (ש.ל.ר, What to Expect When You're Expecting) של מדריך ההיריון מאת היידי מרקוף, בבימויו של קירק ג'ונס ("כולם בסדר"). קומדית הדרמה הזו מסתמנת יותר ויותר כמו ה"הוא פשוט לא בקטע שלך" של שנת 2012.

—–

דייוויד סטרת'יירן יגלם את מזכיר המדינה וויליאם סיוורד, בסרט "לינקולן" (ש.ל.ר, Lincoln) שיביים סטיבן שפילברג על פי חייו של אברהם לינקולן.

—–

קלינט איסטווד שמביים בימים אלו את ליאונרדו די'קפריו ב"ג'יי. אדגר", מנסה על פי שמועות, למשוך את השחקן גם לסרטו הבא: "כוכב נולד", לצידה של הזמרת ביונסה נולס.

—–

כריסטופר מלוני ("חוק וסדר: מדור מיוחד") נכנס גם הוא לחרושת השמועות של "סופרמן" מבית זאק סניידר, כמו גם ראסל קרואו שעתיד לגלם את ג'ור-אל על פי שמועות בלבד כרגע.

—–

אמה סטוןאמה סטון ("באה בקלות" ו"ספיידרמן" בקרוב) לא תככב בספין הקולנועי "גאווה ודעה קדומה וזומבים" (ש.ל.ר, Pride and Prejudice and Zombies) שמבוסס בחופשיות על ספרה של ג'יין אוסטין ומוסיף לקלחת זומבים כמובן.

—–

בן ברנס (המלך כספיאן מ"סיפורי נרניה: המסע בדורך השחר") יככב בעיבוד הקולנועי של הספר "שוליית הצל" (הוצאת כתר, Seventh Son) מאת ג'וזף דילייני. סרגיי בודרוב ("מונגול") יביים אותו בתור תום, השוליה של מגרש שדים (ג'ף ברידג'ס) בשנות ה-1700.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?