ליהוקים: אמנדה סייפריד, צ'אנינג טאטום, מייקל דאגלאס, ריאן ריינולדס, ג'ולי אנדרוס

אמנדה סייפרידאמנדה סייפריד ("מאמה מיה – הסרט") וצ'אנינג טאטום ("סטפ אפ") הצטרפו לדרמה הרגשנית, "ג'ון היקר" (ש.ל.ר, Dear John) מבית הסופר ניקולס ספארקס ("היומן", "הלוחש לסוסים"). גם סיפור האהבה הזה חובק חייל בחזית ועלמה מהעורף. השניים מתאהבים כשהחייל נמצא בחופשה.

—–

אדם ארקין ("היצ'") הצטרף לסרטם הבא של האחים אית'ן וג'ואל כהן, "אדם רציני" (ש.ל.ר, A Serious Man). את הקומדיה השחורה מצלמים כבר בימים אלו האחים, ומככבים בו השחקנים העלומים מייקל סטולברג וריצ'ארד קינד.

—–

סטיבן סודרברג מיעד את מייקל דאגלאס לככב בביוגרפיה שלו על הפסנתרן ליברייס (ולדזיו ולנטינו ליברייס). למרות שריצ'ארד לה גרבנס עדין כותב עבורו את התסריט, סודרברג כבר מנהל מגעים עם דאגלאס כאמור לתפקיד הראשי, וגם עם מאט דיימון, לגלם את סקוט ת'ורסן שתבע את הפסנתרן ב-1982 לדין ובסיפור זה יתמקד הסרט.

—–

ריאן ריינולדסריאן ריינולדס וליסה קודרו הצטרפו לג'ף בריג'ס בקומדיה, "איש הניר" (ש.ל.ר, Paper Man). בריג'ס מככב בסרט בתור סופר המתקרב לגיל העמידה אך מנהל מערכת יחסים משונה עם בת עשרה כלשהי. מתוקף כך, התפקידים של ריינולדס וקודרו הם די משניים לאור גילם המתקדם ביחס לגיל העשרה. אה, וריינולדס הוא גבר.

—–

ואל קילמר יככב בתור האיש הרע במותחן "ניסוי באדים" (ש.ל.ר, The Steam Experiment). מדובר בסרט השלישי שקילמר מצטרף אליו בשלושת החודשים האחרונים, שלא לדבר על העובדה שהוא כרגע מצלם סרט. "אדים" מתרחש בבית מרחצאות טורקי, שם קילמר נועל שישה אנשים ומגביר את החימום על מנת להוכיח את התיאוריה שלו על ההתחממות הגלובלית.

—–

ג'ולי אנדרוס מצטרפת לאשלי ג'אד ודוויין ג'ונסון בקומדיה המשפחתית "פיית השיניים" (ש.ל.ר, Tooth Fairy). ג'ונסון יגלם שחקן הוקי לא מוצלח במיוחד שנקרא "פיית השיניים" מה שכנראה החמיד אותו בעיניהן של פיות השיניים האמיתיות והוא נקרא להציל את ממלכתן. ג'אד תגלם את חברתו של ג'ונסון, אמא חד-הורית עם שני ילדים. אנדרוס תגלם את המפקחת מטעם מחלקת פיות השיניים על שחקן ההוקי.

[…] בילי קריסטל הצטרף לאנסמבל השחקנים של "פיית השיניים" (ש.ל.ר, Tooth Fairy). צילומי הסרט […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?