שוברי קופות 22.08.11: החדשים מאכזבים, "העזרה" מטפסת לפסגה

"העזרה". אליסון ג'אני, אמה סטון.

"העזרה". אליסון ג'אני, אמה סטון.

סרט הדרמה "העזרה" טיפס בשבוע השני שלו על המסכים הגדולים בארה"ב, אל המקום הראשון בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע, בעוד ארבעה סרטים חדשים פתחו בקופות עם סכומים נמוכים במיוחד. הבעיתי מכולם הוא "קונאן" שעלה כ-90 מיליון דולרים להפקה אך לפי הערכות פתח עם כ-10 מיליון דולרים בקרב 3,015 בתי קולנוע, והתמקם במקום הרביעי בטבלה. הסרט לא מבריק במיוחד כצפוי, אך סובל מעלילה לא מעניינת במיוחד ומתקשה לדעתי לאחוז בצופה אלא אם הוא חובב ז'אנר מרחצי הדמים עד עמקי נשמתו. הקהל האמריקאי הראה שלמרות יחסי הציבור המפוארים להם זכה הסרט לכל אורך הפקתו, אין סיבה לשלם את מחירי הכרטיסים הגבוהים של התלת מימד ואפשר לחכות לדיוידי.

אז נשוב לפסגה: "העזרה" ירד רק ב-21.4 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר, וכך טיפס כאמור מהמקום השני לראשון עם רווחים בגובה 20.5 מיליון דולרים בקרב 2,690 בתי קולנוע, על פי הערכות. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 71.8 מיליון דולרים, וההצלחה המפתיעה גרמה למפיצים בישראל להקדים את יציאתו בלמעלה מחודש ל-8 בספטמבר. סרט המדע הבדיוני המוצלח "כוכב הקופים: המרד" ירד ב-41.4 אחוזים ברווחיו מהשבוע שעבר וכעת גרף 16.3 מיליון דולרים בקרב 3,471 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 133.8 מיליון דולרים.

שלישי עומד סרט ההרפתקאות "ספיי קידס 4" פתח עם 12 מיליון דולרים בקרב 3,295 בתי קולנוע, שהם קצת יותר משליש רווחיו של הסרט הקודם בסדרת 'ספיי קידס' (שגם הוקרן בתלת מימד). כ-44 אחוזים מכרטיסי הקולנוע שנמכרו לו היו לתלת מימד. קומדית האימה "ליל האימה" בכיכובו של קולין פארל, פתחה עם 7.9 מיליון דולרים בקרב 3,114 בתי קולנוע, והתמקמה שישית בטבלה – לא רע כמו הדרמה הרומנטית "יום אחד" בכיכובם של אן האת'וואי וג'ים סטרג'ס שפתחה עם 5.1 מיליון דולרים בקרב 1,719 בתי קולנוע והתמקמה במקום התשיעי.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?