"קיק אס 2" יצטלם בקיץ הקרוב?
יוצר הקומיקס "קיק אס", מארק מילר, הבטיח כי סרט ההמשך "קיק אס 2" יצטלם כבר בקיץ הקרוב. מילר לא הציע פרטים נוספים בריאיון שלו לדיילי ריפורט הסקוטי, אך אפשר שרמז כי מתיו ווהן שביים את הראשון, מעורב גם בפרק ההמשך. מצד שני, אם הוא צודק לגבי ההתחלה בקיץ, זה אומר שווהן – המיועד לביים את פרק ההמשך של "אקס מן: ההתחלה" בינואר 2013 ויהיה עסוק באותו הזמן בהכנות לכך – כנראה יהיה במעמד מפיק בלבד.











