
"גודזילה 2: מלך המפלצות".
שלוש בכורות בהפצה רחבה עלו לאקרנים בצפון אמריקה, וכולן היו צנועות למדי, אלא שרק סרט אחד מבינהן – "מסיבה סוף" – עלה 5 מיליון דולרים והכנסותיו למעלה משילשו את הסכום הזה.
אל צמרת טבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה נכנס סרט האימה-מד"ב-פעולה "גודזילה 2: מלך המפלצות", שהכניס בבכורה 49 מיליון דולרים בקרב 4,108 בתי קולנוע, על פי הערכות. הערכות האולפנים כיוונו ל-50-55 מיליון דולרים, שהם גם ככה נמוכים מ-61 מיליון הדולרים של בכורת "קונג: אי הגולגולת" (2017), ומשמעותית פחות מהבכורה של "גודזילה" הפרק המחודש-הראשון שעלה ב-2014 עם 93.2 מיליון דולרים. אנחנו בשיא הקיץ, והתחרות תהיה גדולה, מה שיקשה לראות את הסרט מגיע להכנסות בצפון אמריקה שתואמות את עלות ההפקה שלו שנאמדת ב-170 מיליון דולרים. כנראה שהוא יגיע לכל היותר ל-135 מיליון דולרים, מה שאומר שהאולפנים יעזרו בהכנסות מחוץ לצפון אמריקה. ושם המצב אגב לא רע: הסרט הכניס כ-130 מיליון דולרים בשאר העולם, 70 מיליון מהם מסין לבדה. זה סכום גבוה, תואם לזה של "קונג: אי הגולגולת", וגבוה מזה של קודמו מ-2014.
לחצו לקריאת הכתבה המלאה »