ביקורות סרטים של מקו
המבקרים שפרסמו באתר מקו: לי רותם, ינון ירוס, אמירה נירנפלד, אילן קפרוב, שי רינגל, חגית גינזבורג, נעמה רק, קליה מור, מיכל ישראלי, מעיין גוטנמכר, איתמר רונאל, עדן יואל, רועי אבן, הדר פריאנטה, כרמל שטרן, שרון גולן מאירי, משה טצת, ערגה שילוני, יובל פגי, רון שוורץ, אריק רוזנברג





"
מלץ מצאה את נקודת האיזון האולטימטיבית, והסרט מצליח לנוע בין רגעים עצובים ומקוממים, לבדיחות אפקטיביות שמורידות לו את סף הרצינות והחשיבות העצמית.





"
הכל קורה כאן ועכשיו ויחד עם הצילום, העריכה המהודקת מביאה את הסרט למקום שבו הוא מרגיש כמו דוקו עם ריח של גופות שרופות על אמת.
"
משהו מהשנינות המאוד ספציפית שבאה בילט-אין עם "תמונות יפואיות" המקורית - סדרת הטורים ואז סדרת הספרים מאת מנחם תלמי - כאילו קהה עם השנים.





"
מעבר לעובדה ששום בדיחה לא אפקטיבית או באמת מצחיקה, ככל שהסרט נמשך הנוכחות של מומואה רק מקריפה יותר ויותר.





"
הוויזואליה של הסרט הזה משמימה, הוא מתקשה לעורר אפילו בדלי חיוך, והנאמברים המוזיקליים מאת בנג' פאסק, ג'סטין פול וג'ק פלדמן מצטיינים בעיקר בגנריות המוחלטת שלהם





"
יצירה ישראלית מקסימה ומיוחדת, נבונה ונוגעת וללב, ובעיקר מצחיקה. אומנם לא במובן של רגעי צחק-בקול-רם, אבל הטון של הסרט הזה הוא לגמרי קומי, לגמרי לא לוקח את עצמו ברצינות מופרזת





"
האכזבה המצטברת שלי מחלקו השני היא בראש ובראשונה תוצאה של התפעלותי מהחלק הראשון. הוא לא באמת רע במירעו, זאת הנקודה, רק הרבה פחות טוב מאשר במיטבו.





"
לוקח לו יותר מדי זמן לתפוס כיוון ברור. בחצי השני שלו הוא מאבד את עצמו לגמרי, מתפזר מתארך ונמתח בלי שום הצדקה, עד כדי התשת קהל צופיו. והחלק השלישי הוא כבר בכלל צניחה חופשית.





"
העניין כולו לא עבד עליי רגשית. צפיתי בתרגיל, הגבתי כמו לתרגיל. אני חושב ש"כביש הסרגל" הוא תרגיל מוצלח. הפריימים והצבעים שיוצר עמית יסעור הולכים פשוט מושלם עם מה שדרייפוס עושה כאן





"
מצליח לרוב אורכו לרתק, פה ושם לשעשע, ובעיקר להיות מאוד אמין - הן בנוגע לעולם המאוד ספציפי שהוא מתאר, והן בהצגת החולשות המאוד אנושיות של המועמדים ושל האנשים שצריכים להחליט בעניינם.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.