הנושא | הביקורת | הדעה | המבקר |
 |
"במקום להדגיש משחק מוחצן אך מסוגנן, [קרייג] מגזים בשליפת גינונים מסורבלים ומפוטפטים, המבוצעים על ידיו באופן מעט גמלוני. ובלי סטייל, אין בכלל הצדקה לסרט שכזה."
מאיר שניצר על "רצח כתוב היטב". פורסם שלשום מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"מי שלא שולט בכל נפתולי הקריירה האומנותית הארוכה של וארדה, יקבל ממנה במרוצת סרט זה את מרב האינפורמציה הדרושה כדי לגשת להתבוננות מבוקרת בסרטים עצמם."
מאיר שניצר על "ורדה על אנייס". פורסם שלשום מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"הבריחה מהעימות המבעבע מתחת לפני השטח הופכת את הסדרה של רוזנווקס לשיעור נחמד בהיסטוריה, בסוציולוגיה, ושומר אותה בקטגוריה של משקל קל ולא יותר."
דורון ברוש על "מלכויות של מטה". פורסם לפני 4 ימים מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
"נאיבי, סנטימנטלי על סף הקיטש, פשטני. אבל גם אוהב אדם, ובעיקר מחמם לב."
מאיר שניצר על "ידיד הדייגים". פורסם לפני 9 ימים מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"סרט מגושם, שיוצרו זועם, ואולי ניתן היה להיות סבלניים יותר כלפיו אילו היו מקצרים אותו בחצי, ושם היוצר היה, נגיד, ג'ון סמית. ממייקל מור מותר לצפות להרבה יותר."
דורון ברוש על "פרנהייט 9/11". פורסם לפני 10 ימים מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
"מה בכל זאת מצדיק צפייה ב"21 גשרים"? בעיקר הקצב. כלומר, האקשן שעוקב אקשן, המוליד עוד ועוד אקשן. "
מאיר שניצר על "21 גשרים". פורסם לפני 11 ימים מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"[סקורסזה] מציע להרדים את הדיון בנרטיב המאפיונרי באמצעות נתיב השעמום, הניפוח העצמי, הטריקים הצפוים, החלטורה וההתעסקות בפיצ'פקעס דיגיטליים. שלוש וחצי שעות מייגעות"
מאיר שניצר על "האירי". פורסם לפני 17 ימים מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"מעודן בערך כמו מצע של מפלגה מיליטנטית. מצד שני, בכל הקשור לאיכויות ההגשה שלו - עיצוב תמונה, צילום, אתרי התרחשות - ניכרת בו מחשבה ויכולת מקצוענית מרשימה. "
מאיר שניצר על "דיוקן של נערה עולה באש". פורסם ב-09.11.2019 מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
" הרעיון מקורי, מושקע ומטופל היטב מכל היבט תיאטרלי וטלוויזיוני, המתח נשמר לאורך הפרקים ששודרו עד כה, באמת שאין סיבה להתלונן. כמעט."
דורון ברוש על "ביום שהאדמה רעדה". פורסם ב-08.11.2019 מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
"סתמיות המשתדלת לתפוס טרמפ על טרנד ההתעניינות הנוכחי בנאצים הללו."
מאיר שניצר על "סקין". פורסם ב-02.11.2019 מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"דיוויד קרוס הוא הנאצי לשעבר ב"סיפורו של טראוטמן", ועושה פה עבודה לגמרי שגרתית."
מאיר שניצר על "הסיפור של טראוטמן". פורסם ב-02.11.2019 מאת
מאיר שניצר
באתר מעריב |  | |
 |
"כל הסלט הבלתי נעים הזה מוגש במידה הנכונה, המדויקת, בלי הפרזה, בלי מצלמה לתוך הקישקעס - די במה שרואים כדי לצבוט את הלב, וגם לעודד קצת את הרוח"
דורון ברוש על "80 וארבע". פורסם ב-02.11.2019 מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
"הדמויות ב"הפוליטיקאי" הן פלקטים לבושים היטב. בלתי אפשרי לחבב מי מהן או לחלופין לתעב מישהו."
דורון ברוש על "הפוליטיקאי". פורסם ב-12.10.2019 מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
""חמישים" זוכה לטיפול דומה משפיץ העט של הדיה, והתוצאה חסרת רחמים כלפי הצופה לא פחות משהיא עושה את המוות לאלונה."
דורון ברוש על "חמישים". פורסם ב-11.10.2019 מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |
 |
"נפלתי חלל, רדום ועצוב, והלכתי להטביע את צערי בשינה טובה."
דורון ברוש על "ארבע חתונות ולוויה אחת". פורסם ב-04.10.2019 מאת
דורון ברוש
באתר מעריב |  | |