ביקורות סרטים של ישראל היום
המבקרים שפרסמו באתר ישראל היום: יהודה ספרא, עדי רובינשטיין, גדי סולומון, ניר וולף, דודי כספי, צביה בלום, נועם פתחי
(עונה 1, פרקים 1-4)
"
היא שומרת על סטטוס קוו של בנאליות, יורה על כולם ומסתתרת מאחורי מחסה.





"
רעיה מצטיירת כדמות מורכבת יותר וצפויה פחות, וככל שהסרט מתקדם, כך היא הופכת ליותר ויותר מעניינת. בהתאם לזאת, הופעתה של בלקין מגוונת, עשירה ודינמית, ופשוט תענוג לצפות בה.





"
מצליח להפיח חיים חדשים ולא צפויים באחד המסמכים ההיסטוריים המפורסמים ביותר מימי השואה, והסגנון הידידותי, הצבעוני והדינמי שלו מבטיח שקהל היעד ייסחף אל תוך סיפורו הלא פשוט ללא כל מאמץ
(עונה 2, פרקים 1-?)
"
כדרמת אקשן, "טהרן" עושה את העבודה כמו שצריך





"
הוא נע בתזזיתיות חיננית בין פסיכדליה לאימה; והאימג'ים ההזויים, היצירתיים והלעתים די מפחידים שהוא מפמפם בווירטואוזיות לאישוני הצופים מכל הכיוונים - אפילו מצדיקים צפייה בתלת ממד.





"
פוסטר מסתער על האתגר בטוטאליות האופיינית לו, ומשקיע את הנשמה בתפקיד. כתוצאה מכך, אף ש"השורד" אינו תמיד קל לצפייה, קשה להסיר מהשחקן המרתק הזה את העיניים.
(עונה 1, פרקים 1-4)
"
הסדרה שמה על השולחן את חוסר היכולת של הנוער להתמודד עם המעמסה, כולל המבוכות, השתיקות והבושות שהם עושים לנו בחו"ל, אבל היא מעבירה אותם מסע בוגר
(עונה 1, פרקים 1-6)
"
"העיר הזו שלנו" אמנם מתארת מציאות אמריקנית, אבל אפשר ללמוד ממנה המון על בני אדם, שוטרים וגנבים.
"
שי-לי שינדלר לא מעוניינת להתנצל על הכסף שיש לה, ולכן עשתה סרט שמבליט נרטיב כי עשירים לא צריכים להתנצל ולהתבייש בממונם.





"
מאחורי כל הדאווינים החביבים (והבדיחות הלא באמת מצחיקות) מסתתר סרט חלול, שטחי ורפטטיבי שמתקשה מאוד להגיד משהו חדש, מורכב או מרגש על דמויותיו או על החיים.





"
תצוגת תכלית מסחררת וטוטאלית, שמתבססת על שוטים מאוד ארוכים ומאוד מורכבים ועל כוריאוגרפיה מדויקת בטירוף.
(עונה 6, פרקים 1-?)
"
עד כה התקדמנו בקושי שנתיים לאורך העלילה. הווה אומר, בציר הזמן של הסדרה אנחנו היום קרובים יותר להתחלה מאשר לרגע שממנו נפתחת עלילת "שובר שורות". איטיות זה כל הסיפור.
"
"חוזרים לפספוסים" מקפידה להיות נוסטלגיה רכה ונעימה, אך היא מזכירה לנו כי עדיף שדברים מסוימים יישארו בעבר.
(עונה 1, פרקים 1-10)
"
בסוף הצפייה התחושה היא ש"ילדים ביער" היתה בעיקר חסרת נשמה, והדמויות הגבריות והנשיות לא באמת יצרו אמפתיה אמיתית לסבל או למסע שעברו בדרך.





"
מילנה סמית, שזהו סרטה השני בלבד, עושה עבודה יפה בתור אנה, אך בוודאי לא יפתיע אתכם לשמוע שהאטרקציה הגדולה כאן היא הופעתה הווירטואוזית של פנלופה קרוז.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.