ביקורות סרטים של הארץ
המבקרים שפרסמו באתר הארץ: אורי קליין, גילי איזיקוביץ, ליאת אלקיים, נדב הולנדר, שני ליטמן, רוגל אלפר, רוית הכט, מאשה צור-גלוזמן, נתנאל שלומוביץ', איתי שטרן, אלעד זאבי, יסמין לוי, איתי זיו, אורין מוריס
"
הסרט אינו צעקני או יבבני כמו סרטים אמריקאים על הנושא הרגיש הזה, אלא עוסק בו בעדינות.
"
מינון האקשן סובל בין היתר מהדרמה האנושית השבלונית, זו שדווקא עבדה היטב ב"באמבלבי". הסרט נעדר את קסמו וגם מנסה להסוות זאת על ידי צמצום זמן המסך של באמבלבי עצמו.
"
חורי מוסיף המון רגש ודמותו מלאת ההתרסה מצטטת את קארל מרקס; בכרי מרשים כנציג המדינה חדור המוטיבציה ומטיל המורא; ברהום יוצר דמות שנוסקת מעלה בשני עולמות מקבילים אך שומרת על ענווה
"
סצינות הפעולה מקוצרות או חוזרות על עצמן, והעריכה הקצוצה מפריעה גם לסצינות שקטות ורגועות. היא מעידה על חוסר אמון בחומרים, בפעלולנים, בשחקנים או שמא בקהל.
"
בסרטו השלישי, אסטר שב ומוכיח שליטה במדיום והבנה של רזי הקולנוע. קשה להעלים עין מן הכישרון שלו, עד כדי הכרה בגדוּלה שמתהווה בו.
"
החותם האסתטי של אילומיניישן, אנימציית מחשב צבעונית ומתקתקה, ניכר כאן לצד סימן ההיכר הנוסף של הומור שטותי. התסריט של מתיו פוגל נע קדימה כמו שלב קל במיוחד של "סופר מריו"
"
הבימוי של ג'ון ס' ביירד מגביר למקסימום את האלמנטים הבידוריים
"
אפשר לתהות על האופן שבו מוצגת על המסך מתמודדת נפש באופן ממש מסוכן מבחינת קיבוע סטיגמות. גם אמנית מוכשרת ומרגשת באופן טבעי כמו קולמן לא משפרת את המצב.
"
בוזגלו מותיר את המצלמה שלו יחסית רחוקה מהדמויות, מעמיד את השחקנים בצורה ישירה ונותן להם לדבר על רקע דל ושטוח.
"
שום אלמנט בסרט אינו רע במיוחד, אבל גם לא מקורי, מלהיב או מסעיר את הדמיון - כמה מאבני היסוד של מותג "מבוכים ודרקונים". הדמיון היחיד הוא לקולנוע של מארוול
"
כמות ההרס והאלימות הקומיקסית ב"שהאזאם! 2" גבוהה מהרגיל והבימוי של סנדברג חוגג את הכאוס כדי ליצור אימג'ים מופרכים או מרשימים.
"
זגורי מתגלה בסרט הביכורים שלו כמאסטרו גמור של אמנות הקולנוע, מי ששולט באלמנטים כולם - משחק, כוריאוגרפיה, צילום, דרמטורגיה. הכל עובד, מפתיע ומרשים, עמוק ומלא כנות.
"
רמת הפלצנות בלתי ניתנת להכלה והעיסוק העצמי כפייתי באופן שלא מותיר מקום לצופה להשתתף.
"
לא ניתן להתעלם מהיופי הוויזואלי של "הפנתר השחור: ואקאנדה לנצח" ומהכריזמה של השחקניות והשחקנים שבו, אך מבחינה פוליטית הוא שווה ערך לחולצה עם הדפס של פניו של צ'ה גווארה.
"
הוא עשוי כהלכה, משוחק היטב ותוצאותיו ידועות מראש.
"
המגרעות היחסיות מונעות מ"תתקשרי לג'יין" להיות סרט מעולה באמת, אבל יש לו גם די מעלות כדי להיחשב כסרט טוב. חשיבותו נעוצה באפשרות שצופה מסוימת תרגיש פחות לבד
"
זרחין פונה לכיוונים חדשים והופך את השפה שפיתח לאורך שנותיו כיוצר כדי לעשות איתה דברים שאמנם לא תמיד מגובשים מספיק, אך הם אחרים, אפלים, מאתגרים ומעניינים מאוד.
(עונה 1, פרקים 1-8)
"
"השר" היא צפייה מעניינת בסך הכל, כל עוד מתגברים על התחושה שהבעיות האיסלנדיות הן לא בעיות.
"
הבמאי פרד קאבייה לקח על עצמו חופש רב בעיבוד והפך את המחזה, שניחן גם בהומור, למותחן פסיכולוגי אפל ואינטימי, המשוחק באינטנסיביות כובשת.
"
הוא אמנם לא מחדש ולא מפתיע, אך מספק שעתיים אפקטיביות ומהנות, גדושות באפקטים, אקשן, דרמה גדולה מהחיים, קלישאות דיאלוגים נדושים - ואת נוכחותו הכריזמטית של דוויין ג'ונסון
"
הסרט נמצא במיטבו ברגעים נטולי הדיאלוג, כאשר העשייה הקולנועית הראוותנית מספרת את הסיפור בתמונות וקולות, ולא רק ברקעי הקרב וההקרבה.
(עונה 2, פרקים 1-5)
"
פרק 4 עבור כל מי שהעביר, או עבר, אי פעם שיעור מורשת קרב, הוא כבר עליית מדרגה ובפרק 5 ניכרת צלילת עומק לעבר הטרלול - של הסיטואציה, של הדמויות שפועלות בה ושל מאבקיהן הפנימיים.
רוצה יותר? בחר/י כמות ביקורות להצגה ברשימה: 10 ביקורות, 15, 20, 25 או 30.