חדשות אודות
טובי ג'ונס

Toby Jones

חדשות
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" - ביקורת #1: חסר חוש הומור (29.06.23)
"אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל" הוא הסרט החמישי שבו הריסון פורד מגלם את אינדיאנה ג'ונס, אחת הדמויות המוכרות בתולדות הקולנוע. הסרט מזכיר אבל לא דומה לשלושת הסרטים הראשונים, והוא חסר חוש הומור ולא מספיק מבדר. ביקורת סרט מאת יונתן דורון.
"אינסוף" - טריילר: מארק וולברג יציל את האנושות בעזרת זכרונות מגלגולים קודמים (29.05.21)
צפו בטריילר למותחן המד"ב "אינסוף" (Infinite) בבימויו של אנטואן פוקואה ("נקודת שוויון", "המטרה: הבית הלבן") ובכיכובם של מארק וולברג וצ'יווטל אג'יופור. וולברג מגלם אדם הרדוף בידי זכרונות, ומגלה שהם שייכים לגלגוליו הקודמים ויכולים לעזור בהצלת האנושות.
"הדבר האחרון שהוא רצה" - טריילר מתורגם: אן האת'וואי חוקרת סיפור עם בן אפלק (26.01.20)
צפו בקדימו-טריילר למותחן "הדבר האחרון שהוא רצה" בכיכובה של אן האת'וואי, שמגיע במקביל להקרנה בפסטיבל סאנדנס. העלילה מבוססת על ספרה של ג'ואן דידיון באותו השם, וביימה אותו די ריס מ"פרחים בבוץ".
"נורמנדי בעירום" - ביקורת (26.09.18)
העלילה של "נורמנדי בעירום" די צפויה ורדודה, ובעיקר מרגישה לא מקורית כי היו מי עשו את זה טוב יותר. ברם צופים מבוגרים עשוים להנות מאד מהסרט. ביקורת סרט מאת גל סדלינסקי.
"שלגיה והצייד" - ביקורת (26.07.12)
תחת ידיו של רופרט סאנדרס, עד כה במאי פרסומות מצליח, מנסה "שלגיה והצייד" להצליח לחצות את היער הקסום ממחוז הילדות לכדי יצירה מעודכנת אך אוסף בעיות דנות אותו לבינוניות ומטה. אופיר איל מבקרת.
החפרפרת - ביקורת (17.11.11)
"החפרפרת" הוא סרט איום, קשקוש מקושקש על פי ספר של ג'ון לה קארה, שבעוד יומיים יחגוג את יום הולדתו ה-80. יונתן דורון כותש את סרטו של תומס אלפרדסון.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
וויקד: חלק ראשון (ש.ל.ר)
וויקד: חלק ראשון (ש.ל.ר)
צאי מזה
צאי מזה
מלכודת
מלכודת
זעקות ואז שתיקה
זעקות ואז שתיקה