חדשות אודות
ניצן גלעדי

Nitzan Giladi

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

"כאילו אין מחר" - ביקורת: מנות יתר של סקס, סמים וקלוז-אפים שמובילות לאדישות (30.12.22)
אחרי "חתונה מנייר" המוצלח, מביא הבמאי ניצן גלעדי את "כאילו אין מחר" שמבטיח להיות "יצירה בועטת ונועזת" ובפועל מתגלה כסרט שמורכב ממנות יתר של סקס, סמים וקלוז אפים, כך שהצופה נשאר אדיש למתרחש מולו. ביקורת סרט מאת גיא אורבניאק.
הוכרזו הסרטים הישראלים בפסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest 2022 (29.09.22)
הוכרזו הסרטים הישראלים שישתתפו בפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2022 בתל אביב, ובינהם הסרטים "קבלו אותי" של אייל קנטור ו"השחיין" של אדם קלדרון.
"כאילו אין מחר" עם ישראל אוגלבו יפתח את פסטיבל הקולנוע הגאה TLVFest 2022; פרס למלחין עופר ניסים (29.09.22)
הסרט הישראלי "כאילו אין מחר" של ניצן גלעדי ועם ישראל אוגלבו, דין מירושניקוב ומורן רוזנבלט, יפתח את הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע גאה TLVFest 2022 בתל אביב. עוד, יוענק למלחין הסרט עופר ניסים, אות הוקרה מאת הפסטיבל.
הוכרזו הזוכים במענקי ההפקה "סיפורים מהבידוד" על רקע מגיפת הקורונה (15.11.20)
בית הספר סם שפיגל וקרן גשר הכריזו על הזוכים הסופיים במענקי ההפקה של מיזם "סיפורים מהבידוד", והם "הקורוענא של שורה ביילא" של רינה קרפול בפרס הסרט העצמאי הקצר ו"המספרים המרוכבים" של עומר שטרנברג בפרס סרט הגמר סטודנטים.
הוכרזו המועמדים למענקי ההפקה "סיפורים מהבידוד" על רקע מגיפת הקורונה (21.05.20)
בית הספר סם שפיגל ליצירה קולנועית וקרן גשר לקולנוע רב תרבותי הכריזו על המועמדים למענקי ההפקה במיזם "סיפורים מהבידוד", העוסק ביצירת סרטים קצרים על רקע מגיפת הקורונה. המועמדים נבחרו לשתי קטגוריות: סרט עצמאי קצר וסרט גמר סטודנטים.
דין מירושניקוב וישראל אוגלבו נאהבים "במיטה" של ניצן גלעדי (03.12.19)
השחקן דין מורישניקוב וכוכב הרשת בוגר עונת "הישרדות" שטרם שודרה ישראל אוגלבו, יגלמו נאהבים בסרט הדרמה הישראלי "במיטה" של ניצן גלעדי מ"חתונה מנייר".
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2