גאס ואן סאנט שבה את לב הקהל והביקורת כאחד בסרטו באורך מלא הראשון, "Mala Noche", שזכה בפרס חוג המבקרים של לוס אנג'לס בקטוגריית הסרט העצמאי הטוב ביותר לשנת 1985. מאז ביים את "דראגסטור קאובוי" (1989) "איידהו שלי" (1991) עם ריבר פניקס וקיאנו ריבס, "גם לבוקרות יש רגעים קודרים" (1993) עם אומה ת'ורמן ו"פיתוי קטלני" (1995) עם ניקול קידמן. סרטו הבא, "סיפורו של ויל האנטינג" (1997), היה מועמד לתשעה פרסי אוסקר, כולל פרס הבימוי. ב 1999 הוא היה אחראי לניסוי ראשון מסוגו – שיחזור שוט אחרי שוט לסרטו של אלפרד היצ'קוק "פסיכו". לאחר מכן ביים את "למצוא את פורסטר" (2000) ואת "ג'רי" (2003), אותו כתב עם השחקנים מאט דיימון וקייסי אפלק, תהליך שבו נבטה גם ההשראה ל"אלפנט" (2003), אותו צילם בעיר מגוריו פורטלנד בהשתתפות צוות שחקנים בתחילת דרכם. סרטו "Last Days" הוקרן בקאן ב-2005 וזכה בפרס עיצוב הפסקול ו-Paranoid Park"", שהוקרן ב-2007, זכה בפרס מיוחד לרגל 60 שנות הפסטיבל. ואן סאנט המשיך ליצור סרטים קצרים לאורך הקריירה שלו, בעקבות או בשיתוף עם ויליאם ס. בורוז, אלן גינסברג ופיליפ גלאס, וקליפים למוזיקה של דיויד בואי, אלטון ג'ון ו"הרד הוט צ'ילי פפרס".

דילוג מהיר לרשימת הכותרים בתפקיד: בימוי, משחק, תסריט

בימוי

אל דאגה, הוא לא יגיע רחוק ברגל (2018)
Don't Worry, He Won't Get Far on Foot
בימוי
מתעלים (ש.ל.ר) (2017 - ?) [מיני סדרה]
When We Rise
בימוי
ים של עצים (2015)
The Sea of Trees
בימוי
אדמה מובטחת (2012)
Promised Land
בימוי
חסרי מנוחה (2011)
Restless
בימוי
מילק (2008)
Milk
בימוי
הקולנוע שלי (2007)
Chacun son cinéma ou Ce petit coup au coeur quand la lumière s'éteint et que le film commence
To Each His Own Cinema
בימוי
אלפנט (2003)
Elephant
בימוי

משחק

הקניונים (ש.ל.ר) (2013)
The Canyons
ד"ר קמפבל

תסריט

אל דאגה, הוא לא יגיע רחוק ברגל (2018)
Don't Worry, He Won't Get Far on Foot
תסריט
אלפנט (2003)
Elephant
תסריט
תגובות הגולשים

שתפו את גולשי אידיבי בדעתכם על גאס ואן סנט, כתבו ביקורת, שאלו שאלות, וספרו מה דעתכם על הניסיון המקצועי של האישיות.

הוספת ביקורת / תגובה / שאלה על גאס ואן סנט

ידוע לכם על שגיאות בעמוד זה? אתם האישיות או מטעמה וברצונכם להעשיר את עמוד זה? באפשרותכם לעזור ולשפר את אידיבי באמצעות עריכת עמוד זה, בחינם ובקלות: לחצו על הכפתור מימין.