חדשות אודות
נלי תגר

Nelly Tagar

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

החלו צילומי "חולי אהבה" עם איילת זורר; עמוס תמם גילח את ראשו (28.06.23)
החלו צילומי סדרת הדרמה-הקומית-רומנטית "חולי אהבה" שיצרו טל גרניט, שרון מימון ורונה תמיר בכיכובם של עמוס תמם ואיילת זורר. במסגרת סצינה מתוך הסדרה, גולח שיער ראשו של תמם - ואנחנו כאן עם התמונות מאחורי הקלעים. צפו.
"הנחלה" - טריילר: שלמה בראבא, שני כהן ונלי תגר מנסים לעשות אקזיט מהמושב (12.11.20)
צפו בטריילר הראשון לסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, המנסים לעשות אקזיט משלל יוזמות שמבוססות על השטח החקלאי של המשפחה במושב.
"בוטיק פריז" - טריילר: נלי תגר נקלעת לשלל הסתבכויות קומיות בירושלים (05.11.20)
צפו בטריילר לסרט הקומדיה הישראלי "בוטיק פריז" של מרקו כרמל בכיכובם של נלי תגר, אנחל בונני, מוריס כהן, בת אל מוסרי וז'וזפין דראי מצרפת, שהגיעה לישראל כדי לסגור עסקת נדל"ן חשובה אבל הולכת ומסתבכת ביחד עם תגר בשלל סיטואציות קומיות.
"בזמק" - טריילר מלא: סטלנים ישראלים בחיפוש אחר כסף (30.06.19)
סרט הסטלנים הישראלי "בזמק" של אריאל וייסברוד ויוסי מאירי ובכיכובו של גדי וילצ'רסקי, התחדש בקדימון-טריילר מלא שמציע מבט ארוך יותר על הדמויות בסרט.
"בזמק" - טיזר טריילר: גדי וילצ'רסקי וחברים ינסו למצוא כסף חבוי (22.06.19)
סרט הסטלנים הישראלי "בזמק" של אריאל וייסברוד ויוסי מאירי ובכיכובם של גדי וילצ'רסקי, מיטל גל-סויסה, יוסי צברי ואורי יניב, התחדש בטיזר טריילר ראשון ומשעשע.
תמונה ראשונה מתוך "הנחלה" עם שלמה בראבא, נלי תגר ומשה אשכנזי (04.12.18)
הציצו בתמונה הראשונה מתוך הסדרה הקומית הישראלית "הנחלה" של אסף בייזר, נטלי מרכוס וארז שלם, ובכיכובם של שלמה בראבא, שני כהן, נלי תגר ומשה אשכנזי, שמבשרת על סיום הצילומים.
נלי תגר ושני כהן מצטרפות ל"נחלה" של שלמה בראבא (21.09.18)
השחקניות נלי תגר ושני כהן מצטרפות לשלמה בראבא בסדרה הקומית "הנחלה" של אסף בייזר ונטלי מרכוס עם ארז שלם. בייזר-מרכוס-שלם כתבו את התסריט שעל פיו יביים רועי פלורנטין.
דרור קרן "לא מאמין שהוא רובוט" (28.03.12)
אל דרור קרן יצטרפו בקומדית המדע הבדיוני הישראלית "אני לא מאמין, אני רובוט!" של טל גולדברג וגל זלזניאק, גם השחקנים יותם ישי, הילי ילון ועוד.
"המיוחדת" - הפרימיירה וסקירת פרק הבכורה (04.01.12)
הפרימיירה של סדרת המשטרה הישראלית "המיוחדת" נערכה בסינמטק תל אביב, ואירחה את הבמאי, היוצרים, והכוכבים עפר שכטר, יעל שרוני, גל תורן, ואסתר ראדה. התרשמות מפרק הבכורה.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה
אינסטינקט אימהי
אינסטינקט אימהי
המונופול
המונופול