חדשות אודות
הארי מלינג

Harry Melling

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

סרט על מייסד הלח"י אברהם שטרן "שושנה" יוקרן בפסטיבל טורונטו 2023 (25.07.23)
הסרט הבריטי "שושנה" (Shoshana) של מייקל ווינטרבוטום ("זוהי אנגליה", "הרוצח שבתוכי") אודות מייסד המחתרת לח"י, אברהם שטרן, יוקרן בפסטיבל הקולנוע הבינלאומי טורונטו 2023 שבקנדה.
"גמביט המלכה" - טיזר טריילר מתורגם: אניה טיילור-ג'וי מכורה לסמים ולשחמט (28.08.20)
צפו בטיזר טריילר המתורגם לסדרת הדרמה "גמביט המלכה" של המועמד-פעמיים לאוסקר סקוט פרנק ("רומן לא חוקי", "לוגאן: וולברין") ומשלבת שחמט, סמים ואניה טיילור-ג'וי. השחקנית מגלמת עילוי שחמט שנאבקת בהתמכרות לסמים.
"תמיד השטן" - טריילר מתורגם: טום "ספיידרמן" הולנד יוצא נגד המטיף רוברט פטינסון (14.08.20)
צפו בטריילר לסרט הדרמה-מתח "תמיד השטן" שבמרכזו ניצב טום הולנד, אשר הוריו (ביל סקרסגרד והיילי בנט) הותירו אותו לבד בעולם כשהיה ילד בעקבות נסיבות מטרידות. כעת בבגרותו, הוא מבין שהוא מוקף בדמויות מפוקפקות שונות, בינהן המטיף המסוכן רוברט פטינסון.
"תמיד השטן" - תמונות: טום הולנד חבוט ועגום בהתמודדות עם שנות ה-1960 (07.08.20)
כוכב "ספיידרמן: השיבה הביתה", טום הולנד, מופיע בפנים חבוטות ועגומות בתמונות הראשונות מתוך הדרמה עם נגיעות המתח "תמיד השטן". את הסרט ביים אנטוניו קמפוס מ"החוטאת", ולצידו של הולנד מככבים רוברט פטינסון, ג'ייסון קלארק, ריילי קו, ביל סקרסגרד, סבסטיאן סטן ומיה ווסיקובסקה.
"משמר האלמוות" - טריילר מתורגם: שרליז ת'רון מגנה על העולם ולא יכולה למות (23.05.20)
צפו בטריילר לסרט הפעולה-פנטסיה "משמר האלמוות" בכיכובה של שרליז ת'רון ומבית נטפליקס, אשר מסביר את הטוויסט בעלילה השגרתית של קבוצת אנשים המגינה על העולם: הפעם הם לא יכולים למות. האם הסרט ינחל הצלחה דומה ל"טיילר רייק: חילוץ"?
"משמר האלמוות" - תמונות: שרליז ת'רון בת-אלמוות במלחמה על המוסר (10.05.20)
"השומרת הותיקה" עם שרליז ת'רון מספר על קבוצה סודית של חיילים-לוחמים בני-אלמוות, אשר הגנה על המוסר בעולם כבר מאות שנים. אבל העניינים מסתבכים כאשר הקבוצה נחשפת לציבור וגורמים אינטרסנטים מנסים לשכפל את יכולותיהם המיוחדות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
למצוא את הדרך
למצוא את הדרך
סוד החיים הפשוטים
סוד החיים הפשוטים
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
פיוריוסה: סאגת מקס הזועם
מאסטר ומרגריטה
מאסטר ומרגריטה