חדשות אודות
עדו ברטל

Ido Bartal

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

איחוד "אביבה אהובתי": ששון גבאי ואסי לוי ל"חמדה" של שמי זרחין - הצילומים החלו (02.04.23)
החלו צילומי סרט הדרמה הישראלי "חמדה" שיאחד שוב את הבמאי-תסריטאי שמי זרחין עם כוכבי "אביבה אהובתי" שלו, אסי לוי וששון גבאי. עוד יופיעו בסרט הקומיקאית ליטל שוורץ בתפקיד קולנועי ראשון, רועי אסף, מאור לוי, עדי אלון ואחרים.
נבחרה השחקנית לככב לצידו של יהודה לוי ב"ריקוד האש": מיה עיברין (03.11.20)
השחקנית העולה מיה עיברין לוהקה לככב לצידו של יהודה לוי בסדרת הדרמה "ריקוד האש" של רמה בורשטין מ"למלא את החלל" המצליח. זוהי הפעם הראשונה שבורשטין יוצרת לטלויזיה, ועוד יצטרפו לצוות השחקנים נאיה בינשטוק, נעמי לבוב, עדו ברטל, והדוגמנית נעם פרוסט.
מקבץ המלצות סינמטקים 01.03-07.03.12 (01.03.12)
השבוע בהמלצות הסינמטקים של אידיבי הקרנות הבכורה של הסרט הישראלי "קשת בענן", הקרנות טרומיות של "חתולים על סירת פדלים" ועוד.
קדימון לסרט הישראלי "קשת בענן" עם מיכאל אלוני (04.10.11)
הסרט הישראלי המבוסס על אירועים אמיתיים "קשת בענן" של אלירן אליה, בו מככבים מיכאל אלוני, תום חגי, עדו ברטל ומשה אשכנזי, התחדש בקדימון רשמי.
לירז צ'רכי תשלח "גלויות ממיאמי" (12.06.11)
השחקנית לירז צ'רכי הצטרפה לסדרת המתח הישראלית "גלויות ממיאמי", לצד לירון לבו, מנשה נוי, עדו ברטל ואייל רוזאלס. שחקן הכדורסל דניס רודמן יגיח להופעת אורח.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
שוגר
שוגר
ריפלי
ריפלי
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
סוד הגן הנעלם
סוד הגן הנעלם