yes דוקו יחל לשדר ב-HD

יס דוקו

ערוץ yes דוקו יחל לשדר באיכות תמונה גבוהה HD החל ב-1 במאי. בכך סוגר 'יס דוקו' את רשימת ערוצי הבית של חברת הלוין שטרם עברו לפורמט המתקדם, ומאותת לערוץ 8 של הוט, "עקפנו אתכם".

חוית ה-HD של יס דוקו תבוא כנדבך לערוץ שישדר בפורמט הסטנדרטי, כשם שערוצי הסרטים והסדרות התנהלו עד כה. יס רכשה סרטים וסדרות באיכות הגבוהה לשדר בערוץ, ובינהן אף רכשה/השקיעה בארבעה פרויקטים ישראלים חדשים שישודרו ב-HD: הסרטים "רבקה זוהר" של אבידע לבני, המוביל את הזמרת הותיקה בנבכי חייה ויצירתה; "מלך החגיגת" של אורי מרנץ, שיספר על האיש שהמציא את סם הפיצוציות החוקי ה'חגיגת'; והסדרות "סיליקון ואלי" של דניאל סיון ויוסי בלוך, שעוקבת אחר ארבע חברות סטארט-אפ, משלב החלום ועד לאקזיט או להתרסקות; ו"חבלי משיח" של אביגיל שפרבר, המתעדת את משפחתה הציונית-דתית של היוצרת ("התליין").

המהלך של יס כולל שדרוג המכשור ורכישת סרטים וסדרות מתאימים, ונאמד על ידם בלמעלה ממיליון ש"ח. גיא לביא, : "אנחנו עולים שלב נוסף," מסר מנהל ערוץ yes דוקו גיא לביא. "היוצרים הדוקומנטריים בארץ ובעולם משתמשים זה זמן במצלמות ה-HD כסטנדרט. זה אך מתבקש שגם הצופים יזכו לחוויית צפייה משודרגת שכזו, ואנו גאים ש-yes דוקו הוא הערוץ הדוקומנטרי הראשון בישראל שמרים את הכפפה."

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?