שוברי קופות 24.11.08: דמדומים מוחץ את בולט

קשה להתיחס ל"דמדומים" בתור סרט עצמאי לאור העובדה שתקציבו עומד על כ-37 מיליון דולרים. ועם זאת, ללא שמות גדולים באמתחתו גם במחלקת הבימוי וגם במחלקת המשחק, אף אחד לא חזה שיצליח לעבור את רף 70 המיליון ברווחים בקופות ארה"ב מסוף השבוע האחרון, גם אחרי שנתוני גריפה התחלתיים החלו לצוץ אחרי יום שישי. והנה, "דמדומים" פתח השבוע על פי הערכות עם 70.6 מיליון דולרים, ודחק בכך "קוואנטום של נחמה" מהמקום הרביעי בטבלת הפתיחות הטובות ביותר ב-2008 בארה"ב. כמו כן, אם המספר קרוב מאד למדויק, הצליח הסרט לדחוק גם את "משפחת סופר-על" (70.46 מ"ד) מהמקום הרביעי בטבלת הפתיחות הטובות ביותר בהיסטוריה עבור חודש נובמבר בארה"ב, כשלפניו רק שלושה מסרטי הארי פוטר*.

מאידך, כוכבת הילדים מיילי סיירוס ("האנה מונטנה") לא הצליחה להתגבר על העיבוד לספרה של סטפני מאייר, ו"בולט" של דיסני הצליח לגרוף על פי הערכות רק 27 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון שלו בארה"ב, 400 אלף דולרים פחות מ"קוואנטום של נחמה" בשבוע השני שלו, ונחת הישר במקום השלישי. "מדגסקר 2" הצליח לגרוף 16 מיליון דולרים נוספים בסוף השבוע השלישי שלו, ו"מודלים לחיקוי" (ש.ל.ר, Role Models) צבר עוד 7.2 מיליון דולרים.

* סרטי ההארי פוטר המובילים בטבלת הפתיחות הטובות בהיסטוריה עבור חודש נובמבר, לפי סדר: "הארי פוטר וגביע האש" (102.6 מ"ד), "הארי פוטר ואבן החכמים" (90.3 מ"ד), "הארי פוטר וחדר הסודות" (88.3 מ"ד).

שיוכים: חדשות סרטים
רועי ה

מה שנשאר זה לצפות בסרט …נראה לי שזה יותר דרמת נעורים כזאת.

מישהי

קראתי את הספר והוא מדהים! אני מתה לראות את הסרט:)

גל

ייצא סרט לספר השני גם ?

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?